Hoi,
Ik heb 2 schermen. alle 2 aangesloten via Dvi "Twinview"
1 is een Samsung 226BW (1680 x 1050) en de andere een Samsung 930BF
beide heb ik aangesloten op mijn 7800GT.
Ik heb geinstalleerd: (162.18_forceware_winxp_32bit)
Mijn os is windows Xp proffesional Sp2
Ik heb de 226bw ingesteld als primaire scherm omdat anders alle dvds alleen beeld geven "in power dvd en TheaterTek" op mijn 930BF scherm.
Deze had ik eerst als primaire ingesteld omdat ik dat wat prettiger vind werken.
even als games die niet standaard op mijn 226bw willen openen.
Alleen heb ik nu het probleem dat alle systeem berichten op mijn 226bw komen en ik wil ze op het kleinere scherm, ik heb al ingesteld dat alle vensters op het andere scherm moeten komen, ze openen er nu wel op maar als er berichtjes zijn zoals bij total commander klik hier op verder te gaan dan openen deze op het andere scherm.
Wat ik heb ingesteld is Open windows on display 2
Reposition dialog boxes on display 2 Het lijkt mij dat deze het is maar ik heb hem ook al op de andere gezet en dit verhelpt het niet.
Weet iemand misschien wat ik over het hoofd zie ?
Ik heb 2 schermen. alle 2 aangesloten via Dvi "Twinview"
1 is een Samsung 226BW (1680 x 1050) en de andere een Samsung 930BF
beide heb ik aangesloten op mijn 7800GT.
Ik heb geinstalleerd: (162.18_forceware_winxp_32bit)
Mijn os is windows Xp proffesional Sp2
Ik heb de 226bw ingesteld als primaire scherm omdat anders alle dvds alleen beeld geven "in power dvd en TheaterTek" op mijn 930BF scherm.
Deze had ik eerst als primaire ingesteld omdat ik dat wat prettiger vind werken.
even als games die niet standaard op mijn 226bw willen openen.
Alleen heb ik nu het probleem dat alle systeem berichten op mijn 226bw komen en ik wil ze op het kleinere scherm, ik heb al ingesteld dat alle vensters op het andere scherm moeten komen, ze openen er nu wel op maar als er berichtjes zijn zoals bij total commander klik hier op verder te gaan dan openen deze op het andere scherm.
Wat ik heb ingesteld is Open windows on display 2
Reposition dialog boxes on display 2 Het lijkt mij dat deze het is maar ik heb hem ook al op de andere gezet en dit verhelpt het niet.
Weet iemand misschien wat ik over het hoofd zie ?
[ Voor 4% gewijzigd door enriqueeeee op 20-08-2007 18:28 . Reden: spelling ]
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)