Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Waaraan denk je eigenlijk dat het probleem ligt?
Ik denk niet echt dat het ergens anders aan kan liggen want hij start gewoon het hele systeem niet op wat via powerbutton gaat..Terw_Dan schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:20:
Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Een niet bootend systeem kan namelijk aan vanalles liggen, dus er is niet echt een kant en klaar antwoord. Het is een kwestie van troubleshooten en uitsluiten, maar mdaarmee moet je er wel achter komen.
Waaraan denk je eigenlijk dat het probleem ligt?
Of het mobo is kapot.. weet niet of je dat kan zien/merken op 1 of andere manier..
bedankt voor de reacties.
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
(p.s. erg zinloze titel zo. Hou het svp zakelijk, dit zegt helemaal niets en toont alleen onwetendheid aan)
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 20-08-2007 17:25 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
de DS3 heeft kleurcodering, dus het is niet moeilijk om het goed aan te sluiten. Als je de powerbutton vermoedt, sluit dan de 2 pinnetjes gewoon kort met een schroevedraaiern, dan moet het ding ook aanspringen.xenonNn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:23:
[...]
Ik denk niet echt dat het ergens anders aan kan liggen want hij start gewoon het hele systeem niet op wat via powerbutton gaat..
Of het mobo is kapot.. weet niet of je dat kan zien/merken op 1 of andere manier..
bedankt voor de reacties.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is afhankelijk van de connector.xenonNn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:27:
Even een vraagje tussendoor die connectortjes maakt dat nog uit als je ze erin doet met de witte lettertjes boven of je ze omdraait en dan erin prikt?
Voor de power en reset button is maakt het niet uit.
Voor de ledjes wel.
edit
Ok, kennelijk wel maar check toch maar evenverders gebeurd er ook echt helemaal niks als ik op de knop druk alleen mijn voeding switch hoor ik de voeding uit/aan gaan?
[ Voor 58% gewijzigd door Tripp op 20-08-2007 17:52 ]
in die FAQ kan ik ook niet echt wat vinden ik denk dat mjn mobo verrot is :[
De bedoeling is ook dat je die FAQ stap voor stap doorneemt. Je kunt wel vermoeden dat je mobo brak is, maar voor hetzelfde geld is je mobo prima, maar is je gpu, cpu of voeding brak of maakt iets gewoon kortsluiting. Het devies is dus testen, testen en testen.xenonNn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:01:
Heb echt geen idee meer heb van alles gedaan met die POWER en RESET button connectoren,
in die FAQ kan ik ook niet echt wat vinden ik denk dat mjn mobo verrot is :[