Superstack III switch resetten

Pagina: 1
Acties:

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
Ik heb een drietal superstackjes gekocht (2nd hand, dus geen garantie van 3com) van een medetweaker. Echter heeft hij ook geen werkende passwords meer (blijkt na verkoop).

Iig heb ik ze hier aan mijn seriele poort gehangen en wat bekende combi's (manager-manager security-security recovery-recovery) geprobeerd. Geen van alle werkten, ook admin-none niet.

Opsturen naar 3com is imo geen optie, veel te duur etc ;) (we blijven arme student he...).
Een kennis zei dat ik ze het beste in kan vriezen; kan iemand dit bevestigen? Hoor het wel vaker, maar vind het een beetje link (sowieso is 19" in je vriezer niet grappig).

Ik heb er 3, die in een stack hebbn gefungeerd. Kan het uitmaken of ik de 'master' (die met de stack-kaart) neem of niet? Als in : Ik heb het oude password van de switch-stack.

Echter staat deze switch even niet om de hoek voor mij, dus proberen doe ik pas als ik info heb.

Iemand nog andere trucs?

oh ja; googlen op standaard passwords leverde weinig op. Ook oude topics hier niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Boudewijn op 20-08-2007 17:28 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 17:51

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

http://www.google.com/sea...oft:en-US&ie=utf8&oe=utf8

Kijk daar eens tussen? Daarmee is het mij vroeger prima gelukt (geen idee welke precies, maar gewoon even klooien). Daarbij zou je 'admin' rechten op de hele stack moeten hebben zodra je op de 1e bent ingelogd normaliter (gewoon met de 'verste' switch beginnen met een voor een naar fac. defaults resetten).

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Topicstarter
ja klopt maar ik weet niet welke switch waar in de stack heeft gestaan (okay , maar 3! mogelijkheden, maar toch).
3comcso werkt inderdaad, icm password RIP000.

Hmmm vreemd dat ik die niet heb gevonden.

edit: aaah verdomme, RIPOOO geprobeerd :O

[ Voor 10% gewijzigd door Boudewijn op 20-08-2007 17:24 ]