Toon posts:

iPhone beschikt over GPS, 3G en FM tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De iPhone is al geschikt voor Flash, Java en MMS maar ook voor 3G, GPS en FM radio. Het enige dat Apple hoeft te doen is het aanzetten met een software update. Er is geen actuele moderne technologie die niet al in de iPhone zit.

bron, er staat ook nog een leuk filmpje maar die kon ik hier niet toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Congratz, en nu :P?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom hebben ze het dan niet nu al aanstaan? :')
Een heleboel mensen hebben de Iphone niet gekocht omdat er geen 3G inzit bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:42
Naja, op zich wel interessant, maakt de iPhone in ieder geval een stuk minder brak dan ik eerst dacht.

Dit is de originele bron: http://www.ipodbackstage....liphone-aura-t-.html#more
Google translator naar engels maakt het niet veel beter.
(http://translate.google.c...-8&prev=%2Flanguage_tools)
Anders lees je eerst het stukje voordat je commentaar levert?

[ Voor 19% gewijzigd door sarcast op 20-08-2007 17:18 ]

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:14:
Een heleboel mensen hebben de Iphone niet gekocht omdat er geen 3G inzit bijvoorbeeld.
Dat denk ik juist niet aangezien ze in de US lang niet overal 3G hebben. Vandaar dat ze EDGE gebruiken. Ik denk dat GPS momenteel nog te veel battery gebruikt dan ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
De site is erg traag, dus heb het nog niet kunnen lezen.. maar ik geloof er geen hol van..

GPS en 3G zijn hardware matige zaken.. dit was anders AL LANG naar buiten gekomen toen men het ding uit elkaar gingen halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Onzin, de site is heel snel. Ze hebben bij het uit elkaar halen vast wel vastgesteld welke chips er in zitten maar misschien niet onderzocht wat die kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL die 3G zit er pas in als hij in europa uitkomt... en die touch screen schijnt vet brak te zijn... dus je kan beter gewoon een pda nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisheke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:02
Zoude niet eens eerst het bronartikel tegoei lezen? Het enige zekere dat daar in staat (dat niet totaal uit de lucht gegrepen is) is dat er ook CDMA mogelijk is met dezelfde communicatie-chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Dit is nu weer wel net iet wat je gewoon in [iPhone] Discussietopic Deel 2 kunt bespreken. Dit topic gaat op slot dus.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.