dram clock?

Pagina: 1
Acties:

• Lexxx
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 10:09
Ik heb net mijn award bios geflashed en nu kan ik mijn dram clock veranderen. Ik ben een leek op het gebied van overclocken, maar kan het kwaad de dram clock op 133 te zetten?

BVD! :)

Verwijderd

als je geen 133MHz geheugen hebt, zal ie niet meer booten, als je weet waar je bios reset jumpertje zit =) dan zou ik het gewoon uitproberen, boot ie niet even de jumper om en de bios even instellen.
Lukt het wel dan heb je ene boel snelheids winst. Je kunt niets kapot maken ofzo, het kan alleen zijn dat je geen beeld krijgt. Als je hem dan weer terug zet (Doormiddel van het resetten van je bios) dan boot ie gewoon weer. Schrijf anders eerst even alle instellingen van je BIOS op als je niet precies weet wat alles doet, als je hem dan moet resetten kun je alles zo weer terug zetten. in het boekje van je moederbord vind je de plaats waar je BIOS RESET jumpertje zit en hoe je hem moet gebruiken... Suc6...

MaSsiE

• Lexxx
Ok, ik heb trouwens 133 mhz geheugen dus het moet kunnen!

• Lexxx
Ik merk er geen ene reet van! :(
Wat kan ik doen om wel resultaat te zien?

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Moet je met Sisoft Sandra maar eens een memory benchmark draaien in beide standen, of anders 3DMark2000. Dan zie je wel wat winst hoor :)