Ik wil op m'n pc eens wat gaan experimenteren met het opnemen van mijn akoestische gitaar, puur op hobbyniveau. Nu wil ik natuurlijk wel iets mooier geluid dan dat van een standaard pc microfoontje, maar ik heb vrij weinig ervaring met het spul. Wat moet je neerleggen om een beetje leuk beginnersmicrofoontje te hebben voor het opnemen v.e. instrument? Ik heb al wat rond geneusd bij pc winkels in de buurt maar die hebben er nauwelijks iets voor.
Mijn geluidskaart is een simpel onboard dingetje maar vooralsnog heb ik geen intenties om die te gaan upgraden. Zo professioneel zijn mijn plannen nog niet. Weet iemand hiervoor een leuk instapmodelletje en wat moet ik hier ongeveer voor uittrekken(het moet ook geen rommel zijn natuurlijk)?
Bvd
Mijn geluidskaart is een simpel onboard dingetje maar vooralsnog heb ik geen intenties om die te gaan upgraden. Zo professioneel zijn mijn plannen nog niet. Weet iemand hiervoor een leuk instapmodelletje en wat moet ik hier ongeveer voor uittrekken(het moet ook geen rommel zijn natuurlijk)?
Bvd
youtube.com/@hisrep