Toon posts:

Vervanger voor Speedtouch 546

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goede vervanger voor de speedtouch 546 voor een planet adsl verbinding? Ik heb nu de speedtouch 546 maar de verbinding valt vaak weg met slecht weer dus nu wil ik een andere modem proberen. Welke raden jullie mij aan ter vervangin van de 546 i.c.m. planet adsl?

MVG, Matthijs.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En hoe weet je dat dit aan de Speedtouch ligt, en niet aan je lijn? Heb je dat getest?

Verder moet je gewoon de Pricewatch maar eens bekijken, dit kan je toch zelf opzoeken? Eigen inzet wordt hier wel op prijs gesteld.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alles al geprobeerd 4x met planet gebeld die weten van niets en kunnen ook niets doen..

En ik moet bij de pricewatch kijken... ik vraag toch welke modem ik kan gebruiken i.c.m. planet adsl en niet welke de goedkoopste is? Ik heb gewoon niet zoveel verstand van modems en wil wel zeker weten dat ik de goede koop.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mocht je een ander modem kopen, verlies je de ondersteuning bij Planet, tenzij je eentje aanschaft die ze wel ondersteunen, bijvoorbeeld de ST 716 o.i.d

Wij kunnen je ook niet goed advies geven zonder dat je bv zegt of je Annex-A of Annex-B hebt.

offtopic:
Heb nog wel een modem te koop staan ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 20-08-2007 16:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:06:
Ik heb alles al geprobeerd 4x met planet gebeld die weten van niets en kunnen ook niets doen..
Mijn douche doet het niet goed, en ik heb al 4x met de loodgieter gebeld, en die kan niets doen. Dus koop ik een nieuwe douche?

Even serieus: leen een modem van iemand, en kijk of deze ook slecht werkt bij slecht weer. Test je modem bij iemand anders. Etc etc.
En ik moet bij de pricewatch kijken... ik vraag toch welke modem ik kan gebruiken i.c.m. planet adsl en niet welke de goedkoopste is? Ik heb gewoon niet zoveel verstand van modems en wil wel zeker weten dat ik de goede koop.
Nee, je moet zelf aan de slag om te kijken welke modems je kunt kopen, en aan welke eisen deze moeten voldoen. Op GoT wordt er eigen inzet verwacht, je kunt beginnen met kijken welke ADSL modems er zijn. Die voldoen eigenlijk allemaal aan de Nederlandse ADSL eisen. Maar jij wilt een nieuw modem, dan moet jij aan de slag.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
gambieter schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

Mijn douche doet het niet goed, en ik heb al 4x met de loodgieter gebeld, en die kan niets doen. Dus koop ik een nieuwe douche?

Even serieus: leen een modem van iemand, en kijk of deze ook slecht werkt bij slecht weer. Test je modem bij iemand anders. Etc etc.

[...]

Nee, je moet zelf aan de slag om te kijken welke modems je kunt kopen, en aan welke eisen deze moeten voldoen. Op GoT wordt er eigen inzet verwacht, je kunt beginnen met kijken welke ADSL modems er zijn. Die voldoen eigenlijk allemaal aan de Nederlandse ADSL eisen. Maar jij wilt een nieuw modem, dan moet jij aan de slag.
Ok.
Pagina: 1