Hehe, inderdaad wat lichte irritatie. Ik had in juni de HD1e wel willen kopen, als ie er was geweest. Ik heb begin mei gemailed naar Sharp wanneer ze meer info zouden geven over deze TV en of de release daadwerkelijk in juni zou zijn. Ik kreeg dit antwoord:
Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.
Momenteel is de ontwikkeling nog in volle gang voor dit model en is de exacte uitleveringsdatum nog niet bekend.
Bij ons wordt een nieuwe model een week voor het uitleveren op internet gezet. Omdat nog niet bekend is wanneer de eerste modellen uitgeleverd gaan worden kunnen wij u deze informatie nog niet geven, ook de prijs informatie houden wij nog even voor ons.
Echter de kans is groot dat eind juni dit model wel op internet zal verschijnen.
Met vriendelijke groet,
[naam]
Juni wordt dus september of later... De HDTV DVB-C tuner was de hoofdreden waarom ik deze zou willen hebben. Inmiddels zijn ze daar echter niet uniek meer mee. De Sharp staat nu ook niet meer boven aan mijn lijstje, dat is nu de Sony X3500. (Ik weet het, geen harddisk recorder, maar dat is voor mij geen belangrijke feature.)
Die handleiding heb ik overigens ook, die was al een tijdje te downloaden als je
goed zocht.