Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe zoeken naar partners met programmeerkennis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Eigenlijk is dit een meta-vraag. Ik ben op zoek naar een iemand met programmeerkennis. Nu is het uit de FAQ voldoende duidelijk dat er in dit forum niet geworven dient te worden. Op de vacaturebank hoort mijn verzoek ook niet thuis, want ik ben op zoek naar iemand die het voor de lol mee wil doen (al hopen we in de toekomst wel wat te gaan verdienen, natuurlijk). Hoe zouden jullie te werk gaan om zo iemand te vinden?

Filip

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Oproepje doen op linkedin / hyves, of op fora waar het wel mag?

Verwijderd

Topicstarter
Aan LinkedIn had ik nog niet gedacht. Goed idee.

Verwijderd

Als het geen geld oplevert is het erg lastig mensen warm te krijgen lijkt me. Zeker wanneer je ze niet kent. Zoek eens goed in je netwerk en zet een website op met het hoe en waarom. Dat helpt misschien ook. Verder is werken met vrijwilligers bijna altijd een hoofdpijntraject omdat ze er vaak een potje van maken. Er zijn dan ook geen echte sancties of motivaties om ze aan het werk te houden.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Een vriend van mij heeft een eigen bedrijf, iets met email. Hij laat het gros van het programmeerwerk doen door russen. Zeer zorgvuldig en goedkoop heb ik van hem begrepen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Of anders post je, na het lezen van de faq* eens wat voor verschrikkelijk leuk idee je hebt, dan kunnen mensen tips geven, en als het een willekeurige programmeur ook leuk lijkt geeft hij/zij zich misschien wel op :)

Meerdere initiatieven zijn hier op GoT ontstaan (zoek maar eens op OpenFrag of Tweak for Speed) waar programmeurs voor gezocht werden.

Je geeft daarintegen totaal niet aan wat of hoe, zeker op dit forum niet handig... iemand met veel ervaring met 8-bits embedded architecturen, assembler en C is ook een programmeur... en ik heb zo'n vermoeden dat dat niet is wat jij nodig hebt ;)

* het stukje over groeten op GoT bijvoorbeeld al gelezen?

[ Voor 4% gewijzigd door EMP op 20-08-2007 16:23 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Verwijderd

Als jij nog mede werkers op je site zoekt enzo, kan je beter op Site Deals vragen, of op SiteCrew 4U.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:40
De insteek van dit topic is op het randje, getuigende ook de TR's. Een kleine bloemlezing:
Verkapte wervings post.
Werving?
Antwoord: door niet te werven op GoT + slotje :+
Thx guys :*)

Ik laat dit topic open, maar verander wel de topictitel om de metavraag te reflecteren ipv de oproep zelf :)

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Als de achtergrond zakelijk is, kijk eens naar http://www.freelance.nl
Ik meen dat je gratis projecten kan plaatsen.
Wel hebben de meeste projecten een uurtarief, terwijl jouw project meer een investering vergt die pas veel later terugbetaalt.

Gaat het meer om de lol, interesse enz. dan kan je de Open Source bewegingen overwegen.

Verwijderd

Topicstarter
Opzettelijk heb ik de details weggelaten, zodat het niet als een verkapte werving overkwam. Ik begrijp dat dat niet voor iedereen voldoende was, maar ik heb toch een boel zinvolle tips gekregen. Bedankt daarvoor.
Pagina: 1