Toon posts:

Chaintech LTM2 Celeron 466 geeft 433 aan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wazig. Ik heb een Celeron 466 geinstalleerd
op m'n chaintech LTM2 bord (SeePU zut om te configuh) En nu geeft de computer bij het opstarten aan dat er een 433 celeron in zit.

Met de SeePU settings in de bios heb ik nog geprobeerd om 'm op 466 te zetten. De multiplier veranderd, de mhz veranderd, maar geen effect. Hij blijf 'm zien als 433. (of ik 'm nu zet op 230 of 530 het blijft 433)

Het id is om 'm strax nog sneller dan 466 te draaien maar het lukt voor geen meter...

Iemand enig id?

>:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:04
Of je bent bedonderd met die Celeron, of je mobo is gewoon brak.

Als je wilt overclocken, moet je de FSB ophogen naar 75 of 83

Verwijderd

Topicstarter
Op de proc staat dat het een 466 is... en als het inderdaad een 433 zou zijn dan zou ik het nog niet errug vinden want die moet je makkelijk op 466 of hoger kunnen laten draaien..

Maar zoals ik hier boven al vermelde lukt
dat overklocken voor geen meter.

Verwijderd

Topicstarter
niemand enig id?

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal niemand

:`(

Verwijderd

Kan zijn dat je BIos maar tot 433 herkent, in dat geval moet je een BIOS upgrade doen

Verwijderd

Topicstarter
Helaas m'n bios. is zo'n SeePU gevalletje en deze heb ik dus al geupgrade. Je kunt 'm keihard op Celeron 466 instellen en je kunt zelf wat spelen met je settings.
Ik geloof dat ik de bios max op 83x7 kan zetten. (kan ook x7.5 ofzo zijn)

Maar of ik 'm nu keihard op 83x7 of 66x7 of keihard op celeron 466 zet.. hij blijft Celeron 433 aangeven.

Verwijderd

Heb je misschien in je BIOS Speed error hold op enabled staan ??? Anders.... ander moederbord...

Verwijderd

Topicstarter
BIOS Speed error hold? Geen id. Ik zal eens kijken. Wat moet deze optie eigenlijk doen?

Checkerdiecheck.. ik zie nergens in m'n bios iets staan wat lijkt op "Bios Speed error hold"

Verwijderd

Topicstarter
mmm correctie.. de proc is een 433. Geen id waarom ik 'm verward heb met 466.. mijn fout, Anywayz.. die moet toch over te klokken zijn? Wat doe ik fout?

Pagina: 1