Ik heb een ghost-image met een kale windows xp teruggezet op een hp nc6120. Op de hp-site kan ik alle drivers gaan downloaden. Nou is dit best weer een werkje. Lastiger is het om uit vinden welke Intel Pro Wireless bijvoorbeeld ik moet hebben; er zijn er immers twee van
. Als je kijkt naar de drivers voor de touchpad, dan zie je twee verschillend genaamde progs staan.
Ik dacht dat je met System Software Manager (SSM) dit gedoe kon omzeilen. Laat de pc dat lekker zelf uitzoeken.
Ik heb SSM geinstalleerd, maar ik merk niet dat hij wat doet. Verbinding met internet is ok. Hij start niet automatisch op bij het opstarten van Windows. Verder kan ik via het startmenu ook SSM niet starten, terwijl er toch een soort van gui moet zijn, blijkens de schrale documentatie.
Heeft iemand ervaring met SSM en zie ik iets eenvoudigs over het hoofd?
Ik dacht dat je met System Software Manager (SSM) dit gedoe kon omzeilen. Laat de pc dat lekker zelf uitzoeken.
Ik heb SSM geinstalleerd, maar ik merk niet dat hij wat doet. Verbinding met internet is ok. Hij start niet automatisch op bij het opstarten van Windows. Verder kan ik via het startmenu ook SSM niet starten, terwijl er toch een soort van gui moet zijn, blijkens de schrale documentatie.
Heeft iemand ervaring met SSM en zie ik iets eenvoudigs over het hoofd?