hulp met HP System Software Manager (SSM)

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een ghost-image met een kale windows xp teruggezet op een hp nc6120. Op de hp-site kan ik alle drivers gaan downloaden. Nou is dit best weer een werkje. Lastiger is het om uit vinden welke Intel Pro Wireless bijvoorbeeld ik moet hebben; er zijn er immers twee van :? . Als je kijkt naar de drivers voor de touchpad, dan zie je twee verschillend genaamde progs staan.

Ik dacht dat je met System Software Manager (SSM) dit gedoe kon omzeilen. Laat de pc dat lekker zelf uitzoeken.
Ik heb SSM geinstalleerd, maar ik merk niet dat hij wat doet. Verbinding met internet is ok. Hij start niet automatisch op bij het opstarten van Windows. Verder kan ik via het startmenu ook SSM niet starten, terwijl er toch een soort van gui moet zijn, blijkens de schrale documentatie.

Heeft iemand ervaring met SSM en zie ik iets eenvoudigs over het hoofd?

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik zie nu dat er een SSM Userguide staat in de directory waar ik het bestand heb geïnstalleerd.
Om mezelf te beantwoorden: volgens mij is het de bedoeling om alle drivers die mogelijk van toepassing zijn op de nc6120 te downloaden en deze vervolgens te plaatsen in een map. Kopieer SSM.exe en SSM.CAB naar deze map en voer vervolgens uit
[MAP-SSM]\SSM.exe [MAP-SSM] /Accept /Report

Dus helaas nog veel handwerk. Als ik het fout heb hoor ik het graag.