Ik draai nu sinds een week onder Windows Vista Home Premium x64. Alles werkt naar behoren alleen ik krijg mijn TV-out niet meer aan de praat. Ik gebruikte hiervoor altijd de nVidia drivers (incl. de daarbij behorende software om de tv-out in te stellen) alleen wanneer ik nu via de nVidia website drivers voor Windows Vista x64 download kan ik deze wel installeren maar het aanvullende software pakket (om tv-out in/uit te schakelen) ontbreekt.
Aangezien ik dit altijd gebruikte om o.a. films/games op de TV af te spelen zou ik dit graag weer werkend zien. Weet iemand misschien hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen? Of een alternatief programma om mijn TV-out te kunnen gebruiken. Het programma TVtool werkt niet aangezien ze gestopt zijn met de ontwikkelingen van dit programma en daardoor wordt de TVchip van mijn videokaart niet ondersteund.
Ik heb een nVidia Geforce 6200 - 256mb ram videokaart met TV-out aansluiting.
Alvast bedankt voor de hulp,
Vr. groeten,
M. de Boer
PROBLEM SOLVED!!
Zelf opgelost -> check onderaan deze post voor de Solution als je met hetzelfde probleem kampt.
Aangezien ik dit altijd gebruikte om o.a. films/games op de TV af te spelen zou ik dit graag weer werkend zien. Weet iemand misschien hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen? Of een alternatief programma om mijn TV-out te kunnen gebruiken. Het programma TVtool werkt niet aangezien ze gestopt zijn met de ontwikkelingen van dit programma en daardoor wordt de TVchip van mijn videokaart niet ondersteund.
Ik heb een nVidia Geforce 6200 - 256mb ram videokaart met TV-out aansluiting.
Alvast bedankt voor de hulp,
Vr. groeten,
M. de Boer
PROBLEM SOLVED!!

[ Voor 5% gewijzigd door rntfuture op 26-08-2007 19:40 ]