Aansluiting coolers

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 14:06
Hallo allemaal, ik heb hetvolgende aangeschaft:
Zalman CNPS9500 AM2
Zalman VF900-Cu LED
3 pins fan controller

Ik moet het nog binnenkrijgen maar ik denk dat ik nog gezeik ga krijgen met de 2/3 pins aansluitingen.

De CPU-koeler wordt op mn mobo (ASUS M2N-SLi Deluxe) aangesloten met 3 pinnetjes. Opzich moet dat dus niet zo'n probleem zijn. De videokaartkoeler van Zalman heeft naar mijn weten ook 3 pins, terwijl de stock cooler 2 pins is. Beide koelers moeten eerst naar mijn fancontroller dus tot daar aan toe moet dat nog wel lukken. Maar hoe krijg ik em dan van mijn fancontroller naar mijn videokaart (voor de power) ?

En zijn de standaard fan cabeltjes lang genoeg? Of moet ik nog verlengstukjes kopen? Zoja, welke? :)

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:22

Pinjataaa

Hit me!

Je moet alles gewoon op de controller aansluiten, niet op je moederbord en videokaart.
De controller moet je waarschijnlijk op de voeding aansluiten.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 21:52
Bij de Zalman VF900 is het niet de bedoeling dat deze aangesloten stroom krijgt van de videokaart maar van het moederbord, net als de CPU cooler.
Of de lengte genoeg is, geen idee.. hangt af hoever je fancontroller van je coolers vandaan zitten :+

• devguru
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-01 14:06
SilverStone SST-FP33B..

Aan een aantal plaatjes te zien zit er al een aardig eindje kabel aan :)
En de eventuele aansluiting van de fancontroller krijg ik er wel bij hoop ik? :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
devguru schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:27:
Ik moet het nog binnenkrijgen.....
Als je dan gewoon eerst eens geduldig afwacht tot je de spullen binnen hebt, en daarbij de bijgeleverde instructies even doorleest? Dan kom je er vanzelf wel uit.
Mocht dat niet zo zijn dan kun je later altijd nog een topic openen (waarbij je dan wel aangeeft wat je allemaal al geprobeerd hebt en wat de precieze problemen zijn).

Dit topic is gesloten.