Toon posts:

Overstappen naar andere provider, maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik sta op het punt om van @home over te stappen op een andere provider.

Ik ben tevreden over de snelheid, maar heb erg slechte ervaringen met hun klantenservice. (ze snappen nooit iets als ik ergens een probleempje heb, en op emails reageren ze gewoonweg niet... alleen via hun 0900-nummer krijg ik antwoord, maar dan ook pas na 3x bellen snappen ze het)

- Ook ligt de verbinding hier zo'n 3x per jaar plat, waardoor ik weer vele malen aan de telefoon moet hangen om het in orde te krijgen.
Terwijl het vaak slechts om een reset van hun database gaat (richting mij), dus eigenlijk een kleinigheidje. Maar ja, ik moet er wel een paar keer voor zeuren... anders word er niks ondernomen.

En dan hebben ze nog het lef ook, om te zeggen "meneer, u belt wel erg vaak!!":evil:
Tja, raar he, als zij hun zaakjes zo vaak over hoop hebben liggen?

--> Kortom, voor mij is het einde oefening wat betreft @home.
------------------

1) Nu is dus mijn vraag, welke providers zijn goed?
Ik zoek een lekkere snelheid natuurlijk, voor een niet al te gekke prijs... ook klantvriendelijkheid vind ik niet geheel onbelangrijk.

2) Ook zit ik te twijfelen tussen kabel/draadloos.
Iets in mij zegt dat kabel (wat ik nu met @home ook heb) wellicht betrouwbaarder is ivm storingen enzo (en hoeverre dit een feit is, weet ik eerlijk gezegd niet... dit is namelijk puur wat ik DENK).
Aan de andere kant ben ik van plan om begin volgend jaar een Ps3 te gaan kopen en hem dan meteen online te zetten (en dat is wel een stuk handiger draadloos).

Kan iemand mij de voor/nadelen van kabel/draadloos vertellen?? En is mijn vooroordeel (wat betreft meer storingen bij draadloos) terrecht??

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Er is teveel keuze om even snel te zeggen wat je wel of niet moet nemen.
Kun je bijv. ADSL (2+) nemen op de plek waar je woont? Of alleen kabel?

Hoe snel wil je je verbinding hebben? Ben je bereid te betalen voor een goede verbinding/service, ook al krijg je er minder snelheid voor terug?

Ik heb nu bijv. al 6 jaar Planet Internet - Comfort (adsl 6 mbit - 52 EUR/maand). Nooit problemen mee gehad. Ping is goed, verbinding is goed, nieuwsgroepen zijn 'muah'.

Rex

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Het is niet de bedoeling dat mensen gaan adviseren welke ISP en/of abonnement te nemen op GoT. Per ISP is er wel een specifiek topic te vinden om dingen te vragen of op te zoeken wat al is besproken.

Er zijn voldoende websites waar je abonnementen per postcode kunt vergelijken op prijs en snelheid.

Dit wordt een vrij zinloos opsomtopic met ervaringen van iedereen die elkaar tegenspreken of op zichzelf staand niets zeggen over een ISP en/of produc.t

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.