Okay, ik ben bezig met een soort van webproxy gebaseerd op phproxy. Wat ik wil ik dat iemand een pagina opvraagt en deze terugkrijgt in gecodeerde html, dat door middel van JS's unescape functie weer wordt omgezet in html. Aka firewalls lezen dit niet.
Werkt allemaal perfect, helaas alleen bij kleine pagina's. Ik heb echt geen flauw idee waarom, maar bij grotere outputs stopt hij er plots mee.
Hier wat code:
Dan het hele phproxy script en uiteindelijk wordt de gehele output ($_body_response) geconverteerd en weergegeven:
Werkt wel, helaas alleen bij hele kleine pagina's.
Iemand een idee waarom?
Alvast bedankt!
WeeJeWel
Werkt allemaal perfect, helaas alleen bij kleine pagina's. Ik heb echt geen flauw idee waarom, maar bij grotere outputs stopt hij er plots mee.
Hier wat code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| /* Converteert een string naar unescape. Output: %XX */ function tounescape($string) { $hex = bin2hex($string); $chunk = chunk_split($hex, 2, '%'); $length = strlen($chunk); $result = '%'.substr($chunk, 0, $length-1); return $result; } |
Dan het hele phproxy script en uiteindelijk wordt de gehele output ($_body_response) geconverteerd en weergegeven:
PHP:
1
2
3
| <script type="text/javascript"> document.write(unescape("<?php print(tounescape($_response_body)); ?>")); </script> |
Werkt wel, helaas alleen bij hele kleine pagina's.
Iemand een idee waarom?
Alvast bedankt!
WeeJeWel
Homey — Critics are those without skills to create.