Ik ben op zoek naar een nieuwe cd writer, maar ik heb geen id wat NU goed of slecht is. IK heb de Sony CRX140p gezien voor 400 en een Acer voor 350. Zijn dit goede bakkers? Waar kan ik info vinden over welke drive goed is?
Verwijderd
Sony is hetzelfde als HP dus dat scheelt in ieder geval in het zoeken. Acer heb ik goede ervaring mee kwa betrouwbaarheid en uitval.
HP valt ook wel mee en aangezien HP en Sony idem zijn zal ook Sony wel goed zijn.
In iedergeval geen Waitec of Philips kopen die zijn wat minder (zijn beide van Philips).
Plextor is op dit moment nog steeds het topmerk (kost je voor een 8-speed brander zo'n 565,00).
HP valt ook wel mee en aangezien HP en Sony idem zijn zal ook Sony wel goed zijn.
In iedergeval geen Waitec of Philips kopen die zijn wat minder (zijn beide van Philips).
Plextor is op dit moment nog steeds het topmerk (kost je voor een 8-speed brander zo'n 565,00).
Mocht ik er eentje willen kopen (en dat wil ik
), dan wordt het deze.
Grappig dat men in NL zo hoog op geeft over Plextor. Bij meerdere winkels in de VS vertelden ze mij dat Plextor niet iets is waar je trots op moet zijn. Zij hadden daar HP hoog zitten.
Verwijderd
Ik werk dagelijks met HP en Plextors en kan je vertellen dat HP een k*t garantie heeft (onsite dus bellen bellen en nog eens bellen, afspraak maken en afwachten).
Bij Plextor kan je hem gewoon terugbrengen bij de winkel en afhankelijk van de winkel krijg je gewoon een nieuwe als blijkt dat hij echt stuk is...
Plextor heb ik zelden defect gezien maar HP komt toch wel geregeld voor...
Bij Plextor kan je hem gewoon terugbrengen bij de winkel en afhankelijk van de winkel krijg je gewoon een nieuwe als blijkt dat hij echt stuk is...
Plextor heb ik zelden defect gezien maar HP komt toch wel geregeld voor...
We hadden op mijn vereniging laatst ook een Plextor burner (SCSI) en die hield er een paar weken na de garantie mee op. No way dat wij ons geld terug kregen! Dat was wel een zwaar minpunt.
Verwijderd
Tja, dat is niet leuk 
Maar ja 1 jaar garantie is 1 jaar garantie en dat geld voor de meeste branders (dan niet allemaal). Na 1 jaar hoef je geen garantie meer te claimen...
Ik heb zelf een Plextor 12x4x32 SCSI maar die is nog geen jaar oud en ik mag hopen dat deze het wel wat langer volhoudt dan een jaar
Maar ja 1 jaar garantie is 1 jaar garantie en dat geld voor de meeste branders (dan niet allemaal). Na 1 jaar hoef je geen garantie meer te claimen...
Ik heb zelf een Plextor 12x4x32 SCSI maar die is nog geen jaar oud en ik mag hopen dat deze het wel wat langer volhoudt dan een jaar
Je hebt gelijk hoor, we hebben ook niet echt heel lang gezeurd 
Maar ik heb daarentegen ook veel succesverhalen van Plextor en dat zijn er meer dan de niet-succes verhalen. Degene op mijn werk doet nu al 2,5 jaar keurig zijn dienst en heeft al heel wat cd'tjes in de fik gezet.
Maar ik heb daarentegen ook veel succesverhalen van Plextor en dat zijn er meer dan de niet-succes verhalen. Degene op mijn werk doet nu al 2,5 jaar keurig zijn dienst en heeft al heel wat cd'tjes in de fik gezet.
Verwijderd
De Yamaha 8424E. Werkt altijd. Geen problemen mee.
Ieder land heeft zo zijn favorieten. In de VS is Philips bagger en Samsung da best zeg maar. Is hier wel anders.
Ieder land heeft zo zijn favorieten. In de VS is Philips bagger en Samsung da best zeg maar. Is hier wel anders.
Mag ik je er op wijzen, dat in Nederland Philips ook bagger is.Ieder land heeft zo zijn favorieten. In de VS is Philips bagger en Samsung da best zeg maar. Is hier wel anders.
Mzzl Diamon
And The Only One
Pagina: 1