Toon posts:

Probleem geluid Ipod nano

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn Ipod nano.
Hij deed het goed, maar nu niet meer.
Uit het rechtse oordopje komt geen geluid, en het linkse niet veel,
op zijn hardst hoor ik alleen harde liedjes een beetje.
Ik heb volgens mij alles al geprobeerd:
Resseten, de niewste versie gedownload van Itunes, herstellen in Itunes.
Ik ben al op de site van Apple geweest en daar ben ik niet wijzer van geworden.
Het licht niet aan de oordopjes, ik heb ze namelijk al geprobeer op de Ipod van mijn broer, en
daar doen ze het gewoon.
Mijn Ipod is gevallen, maar vlakdaarna deed hij het gewoon, een paar dagen gebeurde wat ik hier boen beschreef.

Ik weet niet of dit een laate reactie is of dat het ergens anders aan ligt.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Bij voorbaad dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je andere oordopjes in je Ipod doet, heb je dan ook nog zo een slecht geluid? Mocht je helemaal niks met de software hebben gedaan (en niet ineens andere muziek erop hebben gezet) zal er toch hardware matig wel iets kapot zijn gegaan bij het vallen... De aansluiting waar je de oordopjes in moet doen, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou inderdaad voor de zekerheid nog even andere oordopjes proberen op je iPod. Verder, kijk eens naar de koptelefoonaansluiting. Daar zou best eens wat mis mee kunnen zijn. In ieder geval denk ik niet dat het iets is wat je zelf kunt verhelpen, want het probleem zal ongetwijfeld hardwarematig zijn.

En Apples horen thuis in Apple Talk hoor, Pollewob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
Zie Daedalus in "Probleem geluid Ipod nano".

Besteed een volgende keer ook iets meer aandacht aan het Nederlands. Let op de spelling en gebruik niet na iedere zin een enter. Dat maakt je posts heel wat beter leesbaar. :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.