Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:33
Klein vraagje:

Op m'n werk hebben we WiFi. Als je hier mee verbindt moet je IE opstarten en krijg je een internet pagina te zien waarop je moet inloggen. Als ik dat doe krijg ik de melding "Http not allowed". Onder Opera geen problemen.

Is er een proggie dat mij automatisch inlogt, zonder tussenkomst van IE, op mijn bedrijfsnetwerk ?

Greets
Kevin

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:22

Dennahz

Life feels like hell should.

Lijkt mij een beveiliging op je werk. Je zult eerst moeten inloggen zodat de router / server jou toegang kan geven... anders kan iedereen op het netwerk. Tip: vraag je netwerkbeheerder ;)

Twitter

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:33
Dennahz schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:12:
Lijkt mij een beveiliging op je werk. Je zult eerst moeten inloggen zodat de router / server jou toegang kan geven... anders kan iedereen op het netwerk. Tip: vraag je netwerkbeheerder ;)
Yuh i know. authenticatie maakt mij ook niet uit. Maar ik wil dit niet via IE doen maar via een proggie

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32
Signs schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 11:39:
[...]

Yuh i know. authenticatie maakt mij ook niet uit. Maar ik wil dit niet via IE doen maar via een proggie
Is het niet makkelijker om gewoon eventjes langs de netwerk beheerder van je bedrijf te lopen en daar even te vragen.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

^ Lijkt mij ook..

En mocht je dat niet willen, omdat je weet dat het niet conform jullie bedrijfspolicy is, gaan wij jou niet helpen met het omzeilen daarvan...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.