Toon posts:

Problemen met ATI Catalyst van me Radeon X1700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer bij opstarten kreeg ik een error van me ATI Catalyst control center... wat me zo hard begon te irriteren datk t ge-uninstalled. Merk je altijd vanzelf wat stopt met werken.... toen pas kwam ik erachter dat dat me Radeon X1700 was.

Na een kopje zure koffie ben ik wat zoeken op het internet maar kon ik niet de juiste versie drivers hiervoor vinden, zelfs niet op de site van ati.amd.com zelf! Ze hebben elke kaart behalve.. die van mij natuurlijk....

Ik heb vista 32-bit, en ook geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen, vandaar deze post, ik hoop dat iemand dit herkent en mij kan helpen.

Alvast bedankt.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Een X1700 klinkt niet echt bekend... Heb je het hier over een notebook?

Edit: laat maar, was inderdaad een laptopversie :)

Ook gekeken op ati.amd.com, maar geen driverdownloads.

Laatste edit:

Gezien de specificaties van het dingetje vallen me de overeenkomsten met de X1600-series me erg op. Ik zou zeggen, neem een gokje, en probeer eens een driver voor de Mobility X1600 :)

[ Voor 80% gewijzigd door Jejking op 20-08-2007 11:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee werkte helaas niet, hij gaf ook een error dat er al een installatie was gedaan ofzo, terwijl ik toch alles verwijderd hebt doormiddel van deze link

http://support.ati.com/ic...ledge&questionID=1447 (verwijderd alle ATI software)

snap er nu helemaal niets meer van.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je draait Vista?

Gewoon alle software verwijderen, en dan mooi je Windows updaten, en dan haalt hij wel een driver voor jouw af, die perfect werkt, zefls in games ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Of je gaat naar de site van de fabrikant van je laptop en haalt m daar weer af. Tijdens de installatie geef je dan gewoon aan dat CCC niet moet worden mee geïnstalleerd (of zet het achteraf uit dmv msconfig).

Yes, but no.