Ben nu al sinds April dit jaar in bezit van Vista en hier zit een door ALTERNATE meegeleverde Recovery programma op: Phoenix Recovery 4. Alleen is deze software al is een keer naar een recovery verdwenen ! Aangezien me Vista de afgelopen tijd raar doet wil ik hem binnenkort dan ook weer gebruiken het werkt namelijk erg lekker, tov mijn vorige recovery software.
Nu zit ik alleen met de volgende gedachte, mocht de recovery software corrupt raken (voor een 2e maal). Heb ik niet weer zin om hem terug te sturen, want hij is geïntregeerd op de HDD op een hidden partitie van 8GB... Dus bij deze de vraag aan mensen op het forum; weet er iemand een vergelijkbaar recovery programma voor niet al te veel geld ? Of het liefst zelfs gratis !
Wat ik dus in het kort wil is een recovery programma wat het volgende bied:
- Windows Vista re-install (schone installatie van Vista zonder verlies van gegevens).
- Windows Vista re-install (volledige formatering en Vista opnieuw installeren).
- Geplaatst op de Harddisk na een kale installatie van Vista.
- Tijdens het opstarten van de PC toegangkelijk.
- (Zeg maar iets wat me complete systeem kan recoveren als het nodig is).
P.S.: Ik heb de Windows Vista DVD hier met productcode en alles en de meeste software die de PC extra nodig heeft staan nu al op de HDD. Dus bepaalde netwerk drivers e.d. (Het is een complete OEM pakket zeg maar).
HELP ME
Nu zit ik alleen met de volgende gedachte, mocht de recovery software corrupt raken (voor een 2e maal). Heb ik niet weer zin om hem terug te sturen, want hij is geïntregeerd op de HDD op een hidden partitie van 8GB... Dus bij deze de vraag aan mensen op het forum; weet er iemand een vergelijkbaar recovery programma voor niet al te veel geld ? Of het liefst zelfs gratis !
Wat ik dus in het kort wil is een recovery programma wat het volgende bied:
- Windows Vista re-install (schone installatie van Vista zonder verlies van gegevens).
- Windows Vista re-install (volledige formatering en Vista opnieuw installeren).
- Geplaatst op de Harddisk na een kale installatie van Vista.
- Tijdens het opstarten van de PC toegangkelijk.
- (Zeg maar iets wat me complete systeem kan recoveren als het nodig is).
P.S.: Ik heb de Windows Vista DVD hier met productcode en alles en de meeste software die de PC extra nodig heeft staan nu al op de HDD. Dus bepaalde netwerk drivers e.d. (Het is een complete OEM pakket zeg maar).
HELP ME