Casema HDTV-decoder zelf kopen --> genoeg? (geen DTV-pack)

Pagina: 1
Acties:
  • 2.908 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:19
Deze week zal ik een nieuwe hdtv aanschaffen met full hd functionaliteit. Mijn kabelboer
is Casema dus ik heb de mogelijkheid om digitaal te kijken. Ik wil graag mbv de Samsung
HD-decoder (Samsung DCB-H360RA) dit realiseren. Ik zie op de website van Casema dat ik
voor HD deze decoder nodig heb inclusief het DTV-pack. Wat houdt dat DTV-pack nu in? Ik
hoopte dat ik klaar zou zijn als ik de HD-decoder van Samsung bij bijvoorbeeld de
Mediamarkt zou kopen. Of is het toch mogelijk om alle kanalen digitaal te kijken inclusief
de 3 HDTV-kanalen met alleen de Samsung decoder?

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:13

Standeman

Prutser 1e klasse

De DTV-pack is volgens mij de smartcard die je in je decoder moet stoppen. Dus die heb je wel nodig om te kunnen kijken dunkt me.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

• Perlian
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:19
Jammer, ik geloof dat de prijs van 299 Euro niet echt goedkoop is voor deze decoder maar het ging er mij om dat ik de tv en de decoder in 1 keer kon kopen en zo aan de slag kon. Nu moet ik sowieso wachten op die smartcard. Ik zal is bellen met Casema om te vragen of ik dat DTV-pack los kan kopen (exclusief decoder ....)

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 09:03

sjaak

un giorno credi

DTV-pack kan je kopen bij diverse winkels, zoals Mediamarkt, kost 30 euro (uit m'n hoofd) en kan je direct meenemen. De eerste 2 weken heb je dan alle zenders, je stuurt de kaart in voor het plusabbonement en hoppa, klaar. :)

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:24

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Je kunt wel de decoder gebruiken zonder smartcard. Je krijgt dan alleen FTA (Free To Air) zenders zien, is alleen beperkt tot een aantal zenders. Nederland 1 bijv.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:34

mjl

Ugh

Dukey schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:57:
Je kunt wel de decoder gebruiken zonder smartcard. Je krijgt dan alleen FTA (Free To Air) zenders zien, is alleen beperkt tot een aantal zenders. Nederland 1 bijv.
Ik heb net een decoder aangesloten, maar via casema is er maar 1 kanaal FTA te zien, een "Etalage kanaal" ...

-------

Verwijderd

Kun je je Casema/Ziggo SD smartcard upgraden naar een HD abbo en dus hergebruiken in een HD decoder of moet je dan een nieuwe halen ?

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:18

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Kun je her-gebruiken, even een belletje naar de helpdesk en dan activeren ze he HD-TV pakket voor je ( a €3.95 per maand )

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
De decoder zou je beter gewoon bij de BCC ofzo kunnen kopen, daar zijn ze al te krijgen voor rond de 200 euries.

Verwijderd

jozy schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:56:
De decoder zou je beter gewoon bij de BCC ofzo kunnen kopen, daar zijn ze al te krijgen voor rond de 200 euries.
Ik koop vandaag een tweedehandsje voor onder de honderd, maar met slecht werkende afstandbediening en zing het dan uit tot de PVR beschikbaar komt voor een redelijke prijs).

Verwijderd

jozy schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:56:
Ik zag op kieskeurig dat zo'n kastje inmiddels 169euro kost. Wij betalen nu aan Essent kabeltelevisie. Het gaat binnenkort Ziggo heten. Wat zou een HD abonnement hier kosten? Dit zou ik graag willen aanschaffen voordat de EK begint.

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12 12:39
Ik heb nu ook gewoon het digitale pakket besteld en koop zelf wel zo'n HD-decoder, scheelt ruim 180euro. Wel met DTV pack dus!

[ Voor 12% gewijzigd door ChiLLeR op 19-05-2008 21:35 ]

>> Signature?

Verwijderd

ChiLLeR schreef op maandag 19 mei 2008 @ 21:35:
Ik heb nu ook gewoon het digitale pakket besteld en koop zelf wel zo'n HD-decoder, scheelt ruim 180euro. Wel met DTV pack dus!
Ik zag dat zij een aanbieding hadden voor 199 euro inclusief de samsung decoder en kaart en 3 maanden kijken dus het is nu voordeliger geworden om zo een te halen.

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-11 21:50
Sorry, antwoord staat hierboven al 8)7

[ Voor 82% gewijzigd door WidgetTWW op 20-05-2008 07:29 ]

• Friedchicken
  • Laatst online: 20-06-2015
Momenteel bij aanschaf van een DCBH360 kan je gratis de OS en EK in in HD kijken. Kanalen komen tzt beschikbaar. (Eurosport HD - Kanaal 64) Brava HDTV is ook opgenomen in het standaard pakket waar je niets extra voor betaald.

Het is overigens niet FTA maar FTC...

DTV-Pakket is idd SmartCard met wat info en de inschrijfkaart.

Wil je alles zenders die je nu annaloog hebt ook in SD ontvangen, vul hem in en stuur hem op. Je hoeft dan geen extra pakketen te kiezen. Er zijn dan naast de reguliere kabelkosten geen extra kosten.

Wanneer je het pluspakket e.a. wil ontvangen zal je je daarvoor moeten aanmelden middels de kaart of telefonisch. Dat zijn dan kosten bovenop het reguliere bedrag voor de kabel.

[ Voor 67% gewijzigd door Friedchicken op 20-05-2008 11:44 ]

Verwijderd

Friedchicken schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:37:
Momenteel bij aanschaf van een DCBH360 kan je gratis de OS en EK in in HD kijken. Kanalen komen tzt beschikbaar. (Eurosport HD - Kanaal 64) Brava HDTV is ook opgenomen in het standaard pakket waar je niets extra voor betaald.

Het is overigens niet FTA maar FTC...

DTV-Pakket is idd SmartCard met wat info en de inschrijfkaart.

Wil je alles zenders die je nu annaloog hebt ook in SD ontvangen, vul hem in en stuur hem op. Je hoeft dan geen extra pakketen te kiezen. Er zijn dan naast de reguliere kabelkosten geen extra kosten.

Wanneer je het pluspakket e.a. wil ontvangen zal je je daarvoor moeten aanmelden middels de kaart of telefonisch. Dat zijn dan kosten bovenop het reguliere bedrag voor de kabel.
Jeez om jouw bericht te begrijpen heb ik het drie keer moeten lezen :P Je gebruikt zo veel afkortingen dat het voor mij onduidelijk was. Kan ik nu met mijn digitaal pakket straks ook HD beelden ontvangen? Of moet ik een Samsung 360 hiervoor aanschaffen?

• Friedchicken
hehe, nee je zult minimaal een HD decoder moeten hebben voor de HD uitzendingen.

DCH-H360 is bij mijn weten momenteel de enige decoder. EU HD en Brava zijn voorlopig gratis. Een smartcard heb je altijd nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Friedchicken op 20-05-2008 16:50 ]

• Friedchicken
(Voorlopig) Gratis
Eurosport HD (Gratis Beschikbaar vanaf 25 Mei 2008) Olympische Spelen 2008 & EK 2008
Nederland 1 HD (Gratis Beschikbaar vanaf 1 Juni 2008)

Film1 en Sport1 pakket (EUR 22,95 per maand)
Film1 HD (Film1 Pakket EUR 14,95 per maand)
Sport1 HD (Sport1 Pakker EUR 14,95 per maand)

HDTV Pakket (EUR 3,95 per maand)
Brava HDTV (tot 1 juli 2008 gratis te ontvangen)
Discovery HD
NGC HD
The History Channel HD
HD NL

Komen we op 9 HD zenders totaal...

[ Voor 7% gewijzigd door Friedchicken op 20-05-2008 17:23 ]

Pagina: 1