[KPN] Quattrovox II overleden?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dottie
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-01-2021
Vanaf algelopen zaterdag kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Met KPN gebeld en zij hebben de lijn doorgemeten. NT1 is in orde en brand groen. De quattrovox 2 brand rood constant en geeft dus aan in bedrijf te zijn.

Al verschillende telefoons aangesloten op de quattrovox maar ik krijg geen kiestoon. Zowel inkomend als uitgaand gaan de groene lampjes boven de poorten niet knipperen. Ik verwacht zelf dat het kabeltje naar de quattrovox of de quattrovox zelf is overleden.

Voor ik naar de winkel ga voor een nieuwe quattrovox of een monteur van kpn bestel ben ik benieuwd of er nog andere voor de hand liggende dingen zijn die ik nog kan proberen.

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 17:41

ralpje

Deugpopje

Had je normaal een interne kiestoon (met andere woorden, moest je een nul kiezen voor een buitenlijn)? Als dat zo is, en die is er nu niet, is je quattrovox dood. Als je die normaal niet had, moet je even kijken wat dan ook al weer de toets was om intern te kiezen (waarschijnlijk de flash toets, of kort het haakcontact indrukken) en dat proberen. Als je dan wel een interne toon krijgt, lijkt het probleem me eerder voor de QV te zitten.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• dottie
ik had normaal gesproken geen interne kiestoon en kan dus direct met buiten bellen. Flashen helpt niet.

Wanneer moet het groene lampje boven een poort normaal gesproken gaan branden? Als ik de hoorn van het toestel neem? of als ik een nummer intoets?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26
Misschien wel erg voor de hand liggend maar heb je de Qvox al eens spanningsloos gemaakt? Ik had laatst na een onweerbui precies hetzelfde, even de stroom eraf en de Qvox deed 't weer...

• dottie
pjaminon schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:53:
Misschien wel erg voor de hand liggend maar heb je de Qvox al eens spanningsloos gemaakt? Ik had laatst na een onweerbui precies hetzelfde, even de stroom eraf en de Qvox deed 't weer...
ik schaam me dood...dat was het idd...

Normaal gesproken als iemand me belt met een probleem aan een technisch apparaat is altijd m'n eerste antwoord "heb je 'm al even gereset?"

In elk geval heel erg bedankt voor de snelle reacties! Ga ik nu weer lekker bellen :)

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:26
Ik had 't zelfde...mijn vriendin kwam met het idee om de stroom eraf te halen... Qvoxjes zijn redelijk onverwoestbaar ;)
Pagina: 1