Toon posts:

Crossfire kwijt!

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
kheb recent een 2e x1950pro gekocht, maar ik ben van mn 1e de connection brigde ...err.. kwijt, so to speak, is er enige manier om weer aan 1 te komen ? (anders heb ik de x1950 voor nix gekocht)

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:33
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:08:
kheb recent een 2e x1950pro gekocht, maar ik ben van mn 1e de connection brigde ...err.. kwijt, so to speak, is er enige manier om weer aan 1 te komen ? (anders heb ik de x1950 voor nix gekocht)
Ik zou zeggen, probeer eens bij een winkel aan te kloppen of die er nog een heeft ;)

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 12:34

Cablekevin

CCCP Baby!

Zo, je mag van mij wel iets netter posten, en iets duidelijker met je taal omgaan.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Cablekevin schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:10:
Zo, je mag van mij wel iets netter posten, en iets duidelijker met je taal omgaan.
Hij is zijn connection bridge kwijt. Dus het kabeltje om de een met de ander te bevestigen. Waar kan hij deze halen en hoe lost hij dit op?

Zo duidelijk?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
@cablekevin
Het is 3 am ja, net thuis van een 13 urendurende werkdag, als je geen contributie hebt tot mijn probleem, houd dan je commentaar tot jezelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 03:13 ]

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:08:
Je kunt er eentje kopen bij een webwinkel. Volgens mij kost dat rond de 10 euro, en dan heb je er nog dikke verzendkosten bij van minimaal 7 euro :|

Maargoed, ben je die crosfire brug zelf kwijtgeraakt of heb je hem niet gekregen bij 1 van je kaarten?

PS: Ik heb nog 1 crossfire bridge liggen hier. Ik kan er niets mee, dus voor een euro of 7 stuur ik hem in bubbelenvelop naar je toe. :) Als je belangstelling hebt graag via PM of via email.

[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 20-08-2007 03:14 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
frankknopers schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:13:
[...]

Je kunt er eentje kopen bij een webwinkel. Volgens mij kost dat rond de 10 euro, en dan heb je er nog dikke verzendkosten bij van minimaal 7 euro :|

Maargoed, ben je die crosfire brug zelf kwijtgeraakt of heb je hem niet gekregen bij 1 van je kaarten?

PS: Ik heb nog 1 crossfire bridge liggen hier. Ik kan er niets mee, dus voor een euro of 6 + 1 euro verzenden mag je hem overnemen.
Dat zou erg mooi zijn, heb je msn?

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:14:
[...]

Dat zou erg mooi zijn, heb je msn?
frank_knopers [bij] hotmail [stip]com

twe klikken en je zit op mijn profiel, daar staat het ook: frankknopers

[ Voor 24% gewijzigd door frankknopers op 20-08-2007 03:15 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
heh dat hebben we even snel mooi geregeld zo laat in de nacht :P, nog bedankt!

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Om ff deze oude post weer tot leven te roepen. Bij mij is het gelukt om zowel dualscreen als crossfire tegelijk te kunnen gebruiken. Heb wel nog niet met een gpu core testprogramma na gekeken maar in cod4 valt het ook op of crossfire uit of aan is.

in de standaard CCC van ati zijn mijn beide schermen geselecteerd. en staat crossfire uit. Ook laat ik deze niet starten met de boot. In ati-tool kan ik dan wel MANUEEL mijn crossfire enablen. maar let op. selecteer de optie om toe te passen tijden boot NIET. anders zal je systeem crashe op boot. maar na de volledige boot is het dus wel mogelijk crossfire toe te passen in atitool. en je 2de scherm blijft actief. ( bug of niet, het werkt. )
Pagina: 1