kheb recent een 2e x1950pro gekocht, maar ik ben van mn 1e de connection brigde ...err.. kwijt, so to speak, is er enige manier om weer aan 1 te komen ? (anders heb ik de x1950 voor nix gekocht)
Ik zou zeggen, probeer eens bij een winkel aan te kloppen of die er nog een heeftVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:08:
kheb recent een 2e x1950pro gekocht, maar ik ben van mn 1e de connection brigde ...err.. kwijt, so to speak, is er enige manier om weer aan 1 te komen ? (anders heb ik de x1950 voor nix gekocht)
Zo, je mag van mij wel iets netter posten, en iets duidelijker met je taal omgaan.
Hij is zijn connection bridge kwijt. Dus het kabeltje om de een met de ander te bevestigen. Waar kan hij deze halen en hoe lost hij dit op?Cablekevin schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:10:
Zo, je mag van mij wel iets netter posten, en iets duidelijker met je taal omgaan.
Zo duidelijk?
Wauw, een sig!
@cablekevin
Het is 3 am ja, net thuis van een 13 urendurende werkdag, als je geen contributie hebt tot mijn probleem, houd dan je commentaar tot jezelf.
Het is 3 am ja, net thuis van een 13 urendurende werkdag, als je geen contributie hebt tot mijn probleem, houd dan je commentaar tot jezelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 03:13 ]
Je kunt er eentje kopen bij een webwinkel. Volgens mij kost dat rond de 10 euro, en dan heb je er nog dikke verzendkosten bij van minimaal 7 euroVerwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:08:
Maargoed, ben je die crosfire brug zelf kwijtgeraakt of heb je hem niet gekregen bij 1 van je kaarten?
PS: Ik heb nog 1 crossfire bridge liggen hier. Ik kan er niets mee, dus voor een euro of 7 stuur ik hem in bubbelenvelop naar je toe.
[ Voor 7% gewijzigd door frankknopers op 20-08-2007 03:14 ]
Goud is geen geld
Dat zou erg mooi zijn, heb je msn?frankknopers schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 03:13:
[...]
Je kunt er eentje kopen bij een webwinkel. Volgens mij kost dat rond de 10 euro, en dan heb je er nog dikke verzendkosten bij van minimaal 7 euro
Maargoed, ben je die crosfire brug zelf kwijtgeraakt of heb je hem niet gekregen bij 1 van je kaarten?
PS: Ik heb nog 1 crossfire bridge liggen hier. Ik kan er niets mee, dus voor een euro of 6 + 1 euro verzenden mag je hem overnemen.
frank_knopers [bij] hotmail [stip]com
twe klikken en je zit op mijn profiel, daar staat het ook: frankknopers
[ Voor 24% gewijzigd door frankknopers op 20-08-2007 03:15 ]
Goud is geen geld
Om ff deze oude post weer tot leven te roepen. Bij mij is het gelukt om zowel dualscreen als crossfire tegelijk te kunnen gebruiken. Heb wel nog niet met een gpu core testprogramma na gekeken maar in cod4 valt het ook op of crossfire uit of aan is.
in de standaard CCC van ati zijn mijn beide schermen geselecteerd. en staat crossfire uit. Ook laat ik deze niet starten met de boot. In ati-tool kan ik dan wel MANUEEL mijn crossfire enablen. maar let op. selecteer de optie om toe te passen tijden boot NIET. anders zal je systeem crashe op boot. maar na de volledige boot is het dus wel mogelijk crossfire toe te passen in atitool. en je 2de scherm blijft actief. ( bug of niet, het werkt. )
in de standaard CCC van ati zijn mijn beide schermen geselecteerd. en staat crossfire uit. Ook laat ik deze niet starten met de boot. In ati-tool kan ik dan wel MANUEEL mijn crossfire enablen. maar let op. selecteer de optie om toe te passen tijden boot NIET. anders zal je systeem crashe op boot. maar na de volledige boot is het dus wel mogelijk crossfire toe te passen in atitool. en je 2de scherm blijft actief. ( bug of niet, het werkt. )
Pagina: 1