Ok, hoe kan het dat een MacbookPro Direct het netwerk via de Experiabox herkent en een Macbook niet?
Ik wordt gek... alle instellingen gecheckt en vergeleken van de netwerk instellingen. Eerst doet ie het wel, en dan in eens weer niet.
De macbook kan het wireless netwerk gewoon niet vinden.
Het grappige is, dat ik 3 weken geleden op vakantie ging, en mn macbook het netwerkweer eens kwijt was (zonder aanleiding overigens). Na 2 weken ben ik terug, ik denk laat ik het nog eens proberen... en wat schets mn verbazing.... ik heb gewoon internet op mn macbook.
Duurde niet lang, 2 dagen erna is ie het weer compleet kwijt.
Het netwerk staat zelfs in de voorkeurs netwerken, maar het verdomt het om er een verbinding mee te maken.
Het lijkt wel of de airport de router (experiabox van kpn) gewoon niet ziet.
Ik vind het raar, maar wellicht is hier een simpele verklaring voor.
Ik hoor het graag!
Mijn dank,
Rogier
Ik wordt gek... alle instellingen gecheckt en vergeleken van de netwerk instellingen. Eerst doet ie het wel, en dan in eens weer niet.
De macbook kan het wireless netwerk gewoon niet vinden.
Het grappige is, dat ik 3 weken geleden op vakantie ging, en mn macbook het netwerkweer eens kwijt was (zonder aanleiding overigens). Na 2 weken ben ik terug, ik denk laat ik het nog eens proberen... en wat schets mn verbazing.... ik heb gewoon internet op mn macbook.
Duurde niet lang, 2 dagen erna is ie het weer compleet kwijt.
Het netwerk staat zelfs in de voorkeurs netwerken, maar het verdomt het om er een verbinding mee te maken.
Het lijkt wel of de airport de router (experiabox van kpn) gewoon niet ziet.
Ik vind het raar, maar wellicht is hier een simpele verklaring voor.
Ik hoor het graag!
Mijn dank,
Rogier