Versterker + Tuner bij Eltax Monitor III

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Ik ben voor vrienden een audio set aan het samenstellen voor een beperkt budget, hiervoor heb ik als speaker de Eltax Monitor III gevonden (140 euro voor een set). Echter moet ik hierbij ook nog een Versterker, Tuner en CD DVD speler hebben.

Cdtjes kan je ook afspelen op een DVD speler dus daar heb ik geen appart apparaat voor nodig. Alleen heb ik dan nog een versterker en een Tuner nodig. Hebben jullie daarvoor suggesties?

Ik wilde eigenlijk voor de hele set 250 - 300 euro kwijt zijn dus dan blijft er nog 160 - 210 euro over voor de Versterker, Tuner en DVD speler (geen vetpot). Bovendien moet het geheel ook een beetje compact zijn (het liefst alles in 1)

Tot nu toe had ik alleen de Tangent Amp-50 (Versterker, 80 euro) en de Tangent TNR-50 (Tuner, 90 euro) gevonden

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Ik zou lekker op marktplaats kijken, moet alles per se van hetzelfe merk zijn? En moet het per se een DVD speler zijn?

EDIT wat dacht je hiervan

Sony Tuner/Versterker STR-DE797 €125,-

Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/1/231

Sony DVD-speler DVP-NS 38 €65,-

Afbeeldingslocatie: http://sp.sony-europe.com/media/19/9146

Klaar voor minder dan 200 euro!

[ Voor 63% gewijzigd door Tha Ra op 19-08-2007 22:52 ]

• OrbitZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-05-2025
Nee hoor het hoeft niet van hetzelfde merk te zijn, bedankt voor de suggestie BTW, alleen jammer dat die Tuner Versterker zoeen bakbeest is...

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Ik zou in elk geval wel voor een receiver (= Tuner/Versterker) gaan, losse tuner en versterker is veel duurder.
En alle platte versterkers zijn meestal een stuk minder krachtig.

[ Voor 27% gewijzigd door Tha Ra op 19-08-2007 23:06 ]

Verwijderd

tja kijk even op markplaats of op fok
Ik zelf heb ook speakers te koop staan via fok.
Even zoeken en je vind het van zelf wel (zelfde naam)
Er staan op fok ook b&w speakers te koop.

Hoedan ook koop wel goeie merk speakers en geen goedkope rommel waar je later spijt van heb.
Zoek je een leuke speaker maar budget vriendlijk met zeer goeie kwalitijd geluid.
Kijk even bij heco speakers en het zal je verbazen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:56

voodooless

Sound is no voodoo!

Je zult toch echt zelf op zoek moeten! Er is meer dan zat te vinden in winkels en 2e hands websites. Vrijwel alles voldoet eigenlijk wel tegenwoordig, dus daar hoe je je geen zorgen over te maken. Uit eindelijk moet je zelf een keuze maken aan de hand van specs, looks, en vooral luisterervaring.

Lees aub Audio en HiFi forum policy - Het regime m.b.t dit soort topics.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.