Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Manipulatie Azerty shopreview

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lolindir1337
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-03-2024
jcvjcvjcvjcv alias Coen Verbruggen heeft een opvallend goede review geschreven over Azerty. Dit terwijl hij zelf werkzaam is bij Azerty.

Gepost door jcvjcvjcvjcv, dinsdag 19 juni 2007 17:06

jcvjcvjcvjcv alias Coen Verbruggen:
http://azerty.nl/overig/forum/member.php?u=15
http://tweakers.net/gallery/120284

Ik wist niet waar ik dit kwijt kon, heb er al een melding van gemaakt bij het "meldpunt" waar het ook niet echt onder valt, maar daar is verder geen reactie op gekomen.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanks voor je melding. Shopreview verwijderd. User en Shop hebben een waarschuwende mail.

Verwijderd

Ah, kijk aan, heb ik toch nog de bron kunnen vinden :)

Om even wat duidelijk te maken:

A. Ik ben niet in dienst van Azerty. Ik post op vrijwillige basis op hun forum, net zogoed als ik post op fora zoals GoT e.v.a.

B. Ik heb deze survey geheel op eigen initiatief gepost, ik ben daarbij niet gepushed door Azerty.

C, Ik post surveys van meerdere winkels waar ik spullen koop, zo ook deze bij Azerty.

D. Het schijnt dat het vrijwillig bijhouden van een forum de onpartijdigheid beinvloed, aldus de respons op mijn e-mail, waardoor ik geen surveys over Azerty mag schrijven. Dit wist ik niet. Was ik daadwerkelijk in dienst van Azerty geweest, dan had ik de desbetreffende survey nooit gepost.

Verwijderd

Bedankt voor je toelichting. :)

Uit punt D krijg ik wel het idee dat je de mening niet deelt dat je een andere dan enkel winkel - klantrelatie hebt.

Stel we draaien de situatie om: Ik ben voor Tweakers.net ook vrijwilliger, dus niet in dienst en geen salaris. Azerty start op het forum een vergelijk over welke site de beste informatie biedt voor hun klanten, mooi met scorebalkjes erbij en alles.
Vervolgens plaats ik daar onder een niet direct herkenbare naam een geweldig verhaal over Tweakers.net, en jij komt erachter. Wat ga je doen? Je wil de integriteit van je informatie waarborgen, want als mensen daarin het vertrouwen verliezen is je vergelijk waardeloos.

Ik heb er alle vertrouwen in dat je te goeder trouw hebt gehandeld, maar dat verandert de situatie niet. Het is in het belang van de Shop Review, én in het belang van Azerty dat onze bezoekers vertrouwen hebben in de weergegeven ervaringen.