Ik heb gisteren toch eindelijk maar eens een tweede 19 inch schermpje aangeschaft om met het een en ander een stuk makkelijker te kunnen werken. Ik heb beide schermen aangesloten op mijn ATI. Ik heb inmiddels UltraMon gekocht en geinstalleerd en verder alles goed ingesteld.
Het lukt me echter niet om een 3d applicatie zoals een spel op beide schermen te zetten. Ook krijg ik bijvoorbeeld een film niet op beide schermen, zowel in PowerDVD als in andere programma's.
Ik maak op het moment veel maps voor enkele bf2 mods en dit zou ik graag op beide schermen willen dien ipv enkel mijn werkbalken op het andere scherm dumpen.
Aangezien ik niet zo heel veel van deze dingen weet en van google niet zo heel veel weizer word zou ik jullie vragen wat suggesties te geven voor wat ik kan doen. Software matig weet ik het een en ander maar hardware matig ben ik een leek..
Alvast bedankt voor jullie hulp
Specs:
Intel Celeron 2.8 GHz
ATI X1600 Pro 512 mb AGP 8x
Omega 3.8.360 drivers - Originele meest recente ATI drivers veranderen niks.
2x 19 inch LG L1919S ( als dat er al toedoet) beide analoge aansluiting.
Edit: specs vergeten
Coen.
Het lukt me echter niet om een 3d applicatie zoals een spel op beide schermen te zetten. Ook krijg ik bijvoorbeeld een film niet op beide schermen, zowel in PowerDVD als in andere programma's.
Ik maak op het moment veel maps voor enkele bf2 mods en dit zou ik graag op beide schermen willen dien ipv enkel mijn werkbalken op het andere scherm dumpen.
Aangezien ik niet zo heel veel van deze dingen weet en van google niet zo heel veel weizer word zou ik jullie vragen wat suggesties te geven voor wat ik kan doen. Software matig weet ik het een en ander maar hardware matig ben ik een leek..
Alvast bedankt voor jullie hulp
Specs:
Intel Celeron 2.8 GHz
ATI X1600 Pro 512 mb AGP 8x
Omega 3.8.360 drivers - Originele meest recente ATI drivers veranderen niks.
2x 19 inch LG L1919S ( als dat er al toedoet) beide analoge aansluiting.
Edit: specs vergeten
Coen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 22:17 ]