[XP+IE6] www.buienrader.nl verwijst naar ander adres

Pagina: 1
Acties:
  • 11.979 views sinds 30-01-2008

• Thexder
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09-2020
In mijn favorieten in Internet Explorer 6 (IE6) staat de link www.buienradar.nl/h.aspx?soort=loop1uur_bliksem die - hoe verassend - de buienrader van Buienrader.nl laat zien.

Typ ik nu handmatig www.buienrader.nl in de adresbalk van IE6 in, dan krijg ik www.watvoorweer.nl/regen_buien_radar.html op m'n scherm.

En roep ik de favorieten-link op en haal ik daarna handmatig 'h.aspx?soort=loop1uur_bliksem' weg zodat ik alleen www.buienrader.nl overhoud, dan blijf ik wel op de site van Buienrader.nl aanwezig.

Hoe kunnen twee ogenschijnlijk dezelfde internetadressen naar twee verschillende pagina's doorlinken?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik denk dat je buienradar moet leren typen, en niet buienrader, volgens mij zijn rader en radar twee hele verschillende woorden.

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Ik denk het ook. Het kan trouwens wel dat 1 domeinnaam naar meerdere IP adressen verwijst (oa. via DNS round-robin A records), maar meestal betreft dat dan alsnog dezelfde website (b.v. google.nl). Gezien je vorige post over je externe IP adres, is het misschien handig om je gewoon even goed in te lezen op de materie ...

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:29
blaataaps schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 20:25:
Ik denk dat je buienradar moet leren typen, en niet buienrader, volgens mij zijn rader en radar twee hele verschillende woorden.
Topic van het jaar _/-\o_

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 22:16

Elektronicanet

Leds do it!

Deze scoort aardig hoog ja >:)

Nederlander in België

• kalizec
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:18

Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
HA HA HA HA HA LOL
Je moet het maar durven.....

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Ik denk dat het probleem duidelijk is :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.