Juist omdat de informatie van de site van amazon komt zou ik het niet vertrouwen. Het lijkt me niet dat een gerenommeerd bedrijf als amazon zoiets zou publiceren als Canon zelf nog niets heeft aangekondigd. Dan denk ik eerder aan webmaster die zich verveelde (en het leuk vind om geruchten te verspreiden) en enthousiast een leuke uitziende pagina in elkaar heeft geklust, of abusievelijk ingestuurde informatie van een faker heeft overgenomen. En hij leest blijkbaar de fotografie-forums, want als daar op fouten wordt gewezen (in de 1Ds Mk III tekst stond eerst de sensormaat van de 1D Mark III) werden die prompt verbeterd.
Bovendien heeft amazon een commercieel belang bij al die aandacht en hits. Het zou niet de eerste keer zijn dat een winkel verzonnen informatie publiceert om maar aandacht te trekken. Amazon heeft er zelf overigens ook een handje van om bv. enorm lage prijzen te publiceren, die dan later weer gecorrigeerd worden.
Kijk als het nou "per ongeluk" op bv. een Canon Maleisië of Australië site (zoals bij de 5D en 24-105) gelekt zou worden zou ik het wel vertrouwen, maar dit is toch echt wat anders.
Ik zie Tweakers.net liever als een objectieve nieuwsbron dan als een tech-versie van de Prive
Finally, als je dit publiceert zou je zeker ook de 1Ds Mk III moeten publiceren
@Snake: ja dat er een 40D en 1Ds Mk III komen ligt vrij voor de hand, maar wat de specs worden moet je nog maar helemaal afwachten. Misschien wordt de 40D gewoon een kleine upgrade van de 30D, net als de 30D een kleine upgrade van de 20D was.. Op deze manier kan je net zo goed zelf je nieuws gaan verzinnen.
[
Voor 18% gewijzigd door
Azrael op 19-08-2007 23:35
]