Toon posts:

Cannot lookup package kerberos?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na het runnen van netdiag op mijn clientPC krijg ik volgend resultaat,

Afbeeldingslocatie: http://img508.imageshack.us/img508/7590/myresultsqr0.th.jpg

Alle andere tests zijn passed en allemaal in orde, op de 'IP loopback ping test na', die geeft namelijk ook een FAILED.

Als je googled op mijn titel, dan vind je absoluut niets over dit probleem, erg raar dat niemand hier in de history van google ooit mee te maken heeft gehad.

Any suggestions hoe ik dit kan fixen, en of dit een zwaar probleem is?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Copypaste ajb even de melding als tekst. Ten eerste zodat je ook wordt geholpen door de mensen die geen zin hebben om zo'n plaatje te gaan openen, ten tweede zodat je ook wordt geholpen door de mensen die willen meezoeken en niet gaan overtypen, ten derde omdat het dan is te vinden en in de GoT-search :P

IP loopback ping ==> kan je met de hand jezelf pingen op IP, op naam, op localhost en op 127.0.0.1?

offtopic:
Welk OS, server 2003? Erg relevante info. Ik haal ondertussen trouwens wat ??? uit de topictitel. Wel schreeuwerig, niet nodig ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Meldingtekst is wat er staat in mijn berichttitel,

[FATAL] Cannot lookup package Kerberos.
The error occured was: (null)

enne nee, ik kan geen van onderstaande doen,

ping 127.0.0.1
ping localhost
ping MYCOMPUTERNAME

dan timed ie gewoon uit. Voor volledige kerberos test zal je toch plaatje moeten bekijken op imageshack.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ik moet het toch met F_J_K eens zijn, zorg dat je screenshot gewoon te zien is zonder een host te gebruiken die met allerlei popups begint te strooien :)

Jij bent tenslotte degene die een probleem hebt en dit hier voor legt, dan is het wel zo netjes als je ervoor zorgt dat we niet allerlei fratsen moeten uithalen.

Ook mist er behoorlijk wat voor-informatie over de reden van dit topic, dus probeer het even opnieuw met een startpost die wel de gevraagde informatie heeft en voldoet aan de Windows Clients - Policy :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.