Alternatief voor MCE-keyboard BTC9019URF

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Ik heb afgelopen week een BTC9019URF keyboard ontvangen, een erg leuk dingetje met een klein ingebouwd joystickje dat als muis of als joystick kan dienen, en dat werkt echt perfect!

Enige probleem is: in de pricewatch staat hij nog maar bij 2 winkels, waaronder bij mijn favo Salland Automatisering, maar na ontvangst kwam ik erachter dat het een AZERTY-indeling betreft... :(

http://www.btc.com.tw/english/2-7-21keyboard.htm#9019urf

Stond gewoon vermeld op de site van Salland, maar wel superirritant, en ik wil hem dan ook terugsturen (kan binnen 7 dagen, verder niet van belang)

Mijn vraag is, wie levert nog QWERTY-versies in nederland, of zijn er alternatieven buiten de Logitech Dinovo (die vind ik veel te duur) die zo'n handige muis/joystickfunctie geintegreerd hebben?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Al eens gemailt naar de winkel? Dat doet veel ;)

Meestal kunnen ze nog wel iets regelen voor jouw, je bent klant, en die is koning ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Stefke
Snake schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 16:03:
Al eens gemailt naar de winkel? Dat doet veel ;)

Meestal kunnen ze nog wel iets regelen voor jouw, je bent klant, en die is koning ;)
Met welke vraag? Of ik m mag retourneren? Dat mag zowieso wel (binnen 7 dagen)

Ik heb overigens wat keys opnieuw geordend, dus nu is ie min of meer qwerty, maar dat geldt natuurlijk niet voor alle leestekens

[ Voor 16% gewijzigd door Stefke op 19-08-2007 16:21 ]

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:04
Wat dacht je van de vraag of ze em ook in qwerty leveren?

Sommige mensen ook...

• Stefke
ja, oke...maar als ze dat deden stond ie ongetwijfeld wel als qwerty op de site. Wie wil nou een azerty-keyboard..

Ik heb dat al gemaild, ik heb er ook bij gemaild of ze eventueel kunnen kijken of de toetsen van een ander (goedkoop) toetsenbord op dit ding passen, dan bouw ik m zelf wel om naar qwerty :)

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hoezo heb je daar een ander toetsenbord voor nodig?
Voor zover ik weet heeft een AZERTY toetsenbord ook alle 26 letters van ons alfabet, dan kun je die toch ook gewoon omprikken, als je het toch goedkoop wilt doen...

Edit: Ik neem aan dat je wel weet dat het puur een optische kwestie is?
Als je het toetsenbord gewoon instelt op NL - VS Internationaal, gaat Windows gewoon uit van een QWERTY...

[ Voor 29% gewijzigd door Brede P op 19-08-2007 21:41 ]

• Stefke
Dat doet ie ook (uitgaan van qwerty), en ik heb de letters nu omgezet, maar alle leestekens zitten volkomen abacadabra voor mij, en dat is lastig als je die niet blind kunt vinden.

Als ik de toetsen van een 10 euro keyboard kan overzetten is dat toch mooi, dan maak ik m écht qwerty, voor die paar euro hoef ik het niet te laten.

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 19-08-2007 21:51 ]

Pagina: 1