[VISTA] geen geluid uit de boxen

Pagina: 1
Acties:
  • 780 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:08
Allen,

ik heb het volgende probleem:

Mijn Moederbord (Intel D915PGN) met realtek chipset heb ik geinstalleerd met de laatste drivers (op aanraden van Intel).
Nu krijg ik uit de boxen geen geluid.
Als ik naar het volume kijk, dan zie ik wel een bewegende lijn (in het groen) als ik geluid (mp3) afspeel. Alleen de boxen/koptelefoon zwijgen als het graf.
Ik heb meerdere boxen / koptelefoons gebruikt, maar allemaal bleven ze stil.(Tevens heb ik deze getest op alle uitgangen (voor & achterkant van de pc)

Heb ik een "Verborgen" setting over het hoofd gezien, of zijn er meer mensen met dit probleem.

Alvast bedankt voor het de evt antwoorden

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:08
little kick up

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• fckgw
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-12-2021

fckgw

rhqq2

Windows media player toevallig? Die heeft ook nog een eigen mute (f7), heb ik me ook weleens suf naar gezocht.

Probeer anders eens in het configuratiescherm eens wat te pielen met de Windows geluiden, dat zou altijd moeten werken zo'n beetje.

[ Voor 38% gewijzigd door fckgw op 21-08-2007 19:23 ]

• numm!e
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05-2025

numm!e

ttl =< 0 ms

Kijk eens in het startmenu of klik op het realtek icoontje rechtsonder, om daar de volume eigenschappen te checken.

Volgens mij kan je klikken op een speakertje of volume symbool die werkt als mute on/off.
Vreemd genoeg kan je deze mute niet terugzien in de algemene volume instellingen.

\\reboot_the_planet