Toon posts:

Wie kan mij helpen aan een motortje voor een externe 100mb zip-drive

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb een 2de handse zip-drive gekocht maar de zip-drive is aangekomen met het motortje uit z'n lagers, wie zou mij hier mij kunnen helpen.

Ik had al geld op de jongen z'n rekening gestort en de PTT-post vergoed ook niks.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
je kunt je geld tot 30 dagen na storten terugboeken .....

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar die jongen zei dat de zip-drive nog in orde was toen hij hem opstuurde.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Tja.. Ze kunnen zoveel zeggen...
Heb je er veel voor betaald? Hoe is het ding verpakt? Is het ding per speciale zending gegaan? Was ie verzekerd? Zat hij wel in een doos?

Verwijderd

ik weet niet waar je woont, maar ik heb nog een verrotte externe 100 mb zipje liggen. Het motortje werkt nog.....

Verwijderd

Bel eens met iomega, misschien zit er nog garantie op en krijg je een compleet nieuwe.

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Als je in de omgeving van Den Haag woont: bij de Meek-it (stille veerkade) ligt een (ruitje kapot, verder ??) zipdrive te koop voor 35,- wellicht kun je daar een werkende motor uit slopen.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties.

Het pakket had hij niet verzekerd, en het was voor de rest wel schokbestendig ingepakt.

De zip-drive was anderhalf jaar oud en de zaak waar hij hem gekocht had, is na 1 jaar na aankoop failliet gegaan.

Op de website van Iomega staat dat ze maar één jaar fabrieksgarantie leveren.

Ik woon in Breda.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb honderd gulden betaalt voor de drive en zeven gulden vijftig voor de verzending, die we samen betaald hebben, hij heeft het verzonden in een doos van PTT-Post zelf met een pakketzegel.
Pagina: 1