Ik heb sinds een paar weken een laptop en daar staat Windows XP prof op (32Bit).
Mijn probleem is eigenlijk ik ben gewoon aan het internetten of msnnen en dan inenen wordt me computer steeds langzamer en langzamer. De ventilator begint steeds meer te blazen en als ik dan bij taakbeheer kijk dan zie ik dat ik een load heb van 60 (lage waarde) tot 90 (hoge waarde) op mijn cpu verbruik. Dit vind ik best veel voor een beetje internetten met msn.
Ik heb een screenshotje van mijn taakbeheer gemaakt toen hij sloom was (dat is nu dus).

de specificaties van de laptop (kan zeggen zie sig maar voor daar opmerkingen over komen:
Hardware:
BTO 15W25+
Intel Core2Duo 7300
2GB Dual chanel 6400
8600GT 512MB
120GB 7200RPM 8MB cache
Software:
Microsoft Windows XP prof. 32bit
Microsoft Office 2003 prof. NL
Microsoft Office 2007 enterprise NL
Dreamweaver 8
Nero Burning rom 7.2 (Ultra)
Cyberlink PowerDVD 6
AltBinz
Paint dot net
Symantec Client Sercurity
Heb er twee keer office opstaan omdat dit makkelijker is met mijn werk. Daar word 2003 nog veel gebruikt en moet ik soms dingen voordoen. En 2 versies gaat gewoon goed.
Heeft iemand een idee waarom mijnlaptop zo enorm veel bezig is?
Mijn probleem is eigenlijk ik ben gewoon aan het internetten of msnnen en dan inenen wordt me computer steeds langzamer en langzamer. De ventilator begint steeds meer te blazen en als ik dan bij taakbeheer kijk dan zie ik dat ik een load heb van 60 (lage waarde) tot 90 (hoge waarde) op mijn cpu verbruik. Dit vind ik best veel voor een beetje internetten met msn.
Ik heb een screenshotje van mijn taakbeheer gemaakt toen hij sloom was (dat is nu dus).
de specificaties van de laptop (kan zeggen zie sig maar voor daar opmerkingen over komen:
Hardware:
BTO 15W25+
Intel Core2Duo 7300
2GB Dual chanel 6400
8600GT 512MB
120GB 7200RPM 8MB cache
Software:
Microsoft Windows XP prof. 32bit
Microsoft Office 2003 prof. NL
Microsoft Office 2007 enterprise NL
Dreamweaver 8
Nero Burning rom 7.2 (Ultra)
Cyberlink PowerDVD 6
AltBinz
Paint dot net
Symantec Client Sercurity
Heb er twee keer office opstaan omdat dit makkelijker is met mijn werk. Daar word 2003 nog veel gebruikt en moet ik soms dingen voordoen. En 2 versies gaat gewoon goed.
Heeft iemand een idee waarom mijnlaptop zo enorm veel bezig is?