Bij een nieuw systeem wil ik oude dbx bestanden van Outlook Express 6 op XP importeren in Outlook 2007 op Vista 64-bit. De exporteer functie in OE6 op het oude systeem geeft alleen foutmeldingen dus dat werkt niet. Nu bestaat alles uit dbx bestanden, die op cd gebrand en dacht ik te importeren, maar dat werkt dus niet. Importeren in Windows Mail wil ook niet lukken om het daarna door te porteren. Ik zit dus behoorlijk vast.
* Ik heb al geprobeerd om alle mail te forwarden, maar daarvoor zijn het er gewoon weg teveel (meer dan 1000).
* Opslaan als eml bestandjes, zelfde probleem: teveel
* Exporteren in OE6: MAPI error
* Alle dbx bestandjes opslaan op cd en dan importeren in Outlook 2007: Kan ze niet vinden, is een pst file voor nodig
* Importeren in Windows Mail: lukt niet, wordt niet herkend
* Zoeken op internet naar oplossingen, geen relevante resultaten of oplossingen
* Zoeken naar een dbx -> pst converteer programma: geen resultaten die werken
Wat kan ik nog meer proberen? Ik begin erg moe te worden van Vista op deze manier.
* Ik heb al geprobeerd om alle mail te forwarden, maar daarvoor zijn het er gewoon weg teveel (meer dan 1000).
* Opslaan als eml bestandjes, zelfde probleem: teveel
* Exporteren in OE6: MAPI error
* Alle dbx bestandjes opslaan op cd en dan importeren in Outlook 2007: Kan ze niet vinden, is een pst file voor nodig
* Importeren in Windows Mail: lukt niet, wordt niet herkend
* Zoeken op internet naar oplossingen, geen relevante resultaten of oplossingen
* Zoeken naar een dbx -> pst converteer programma: geen resultaten die werken
Wat kan ik nog meer proberen? Ik begin erg moe te worden van Vista op deze manier.
telefoontoestel