[Vista 64-bit]Pivot Pro: niet digitaal ondertekend

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Hallo.
Ik ben al een paar dagen bezig om een nieuw systeem volledig draaiend te krijgen met Vista 64-bit. Voor het beeldscherm (Fujitsu-Siemens p17-2) is er een driver voor de pivot functie meegeleverd: pivot pro. Als ik deze van cd probeer te installeren dan krijg ik een foutmelding dat de drivers niet digitaal ondertekend zijn. Als ik nieuwe software download krijg ik te maken met een licentienummer en wachtwoord combinatie die ik niet heb (zit geintegreerd op de cd) en kan ik dus niet eens zien of die wel zouden werken.

Weet iemand hoe ik dit wel werkend krijg, zonder het systeem minder veilig te maken? Het zijn mensen die niet echt opletten wat ze zelf installeren, dus die functie opzich is wel redelijk belangrijk.

Alvast bedankt

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Klein kickje. Ik heb al geprobeerd te vragen via het eigen forum van fujitsu-siemens, maar ik krijg hier geen response op. Hoop dat iemand hier mij kan helpen.

telefoontoestel

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Toch nog maar weer een kickje.
Email sturen naar support@fujitsu-siemens.nl wordt gebounced dus dat heeft helaas ook geen zin en op hun eigen forum reageren ze ook niet. Is er echt niemand die hier verder raad mee weet?

telefoontoestel

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08-2025
Je zou kunnen proberen om Atsiv te installeren, hiermee kunnen niet-ondertekende drivers namelijk in Vista x64 worden geladen. Probleem is alleen wel dat Atsiv sinds kort door Windows Defender als malware wordt bestempeld. Ik vermoed echter dat er wel een manier is om hier omheen te werken. Kwestie van even googlen.

Maar... zelfs al zou je de driver geladen krijgen, dan zit je nog met het probleem dat er een kans is dat hij niet gaat werken. Jouw versie van de Pivot Pro driver is denk ik namelijk een oude, niet Vista-compatible versie (de Vista-compatible versie is namelijk wél ondertekend). Mocht de driver inderdaad niet onder Vista werken, dan heb je helaas geen andere optie dan op zoek te gaan naar een nieuwere versie van Pivot Pro.

[ Voor 3% gewijzigd door TommyCP op 24-08-2007 16:37 ]

>>>insert witty remark here<<<

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik heb geprobeerd om de laatste Pivot Pro drivers te installeren, maar dan krijg ik een melding over een licentienummer en wachtwoord. Enig idee waar ik die terug kan vinden? Op de CD zelf kom ik niets direct tegen namelijk.

telefoontoestel

• TommyCP
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-08-2025
Pivot Pro is geen freeware die je als onderdeel van hardwaresupport zomaar gratis van het net kan plukken. Het gaat hier om gebundelde software. Als je je gebundelde versie van Pivot Pro niet onder Vista aan de praat kunt krijgen, zul volgens mij gewoon een nieuwe licentie moeten aanschaffen.

Maar misschien dat Fujitsu-Siemens iets voor je kan regelen. Heb je ze (i.p.v. ze over het internet te benaderen) al eens geprobeerd te bellen?

[ Voor 20% gewijzigd door TommyCP op 25-08-2007 02:24 ]

>>>insert witty remark here<<<

• telefoontoestel

telefoontoestel

Topicstarter
Ik heb ze nog niet proberen te bellen omdat ik eerst het via dit forum wilde proberen op te lossen. Ze hebben alleen een 0900 nummer beschikbaar en aangezien ik dat soort nummers heb laten blokkeren op mijn telefoon zal ik ergens een andere telefoon moeten zoeken. :(

Wel erg apart om software mee te leveren die niet onder elk besturingssysteem te gebruiken is.

telefoontoestel

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:44

ThunderNet

Flits!

telefoontoestel schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:12:
Ik heb ze nog niet proberen te bellen omdat ik eerst het via dit forum wilde proberen op te lossen. Ze hebben alleen een 0900 nummer beschikbaar en aangezien ik dat soort nummers heb laten blokkeren op mijn telefoon zal ik ergens een andere telefoon moeten zoeken. :(

Wel erg apart om software mee te leveren die niet onder elk besturingssysteem te gebruiken is.
Is niet apart, is normaalste zaak van de wereld :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Pagina: 1