Is dat veilig? Hoe gaat dat in zijn werk? Kan ik em dan ook verder overclocken dan naar 450?
en nog belangrijker: heeft het zin?
en nog belangrijker: heeft het zin?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
bij mij zat er ook een druppeltje lijm op de core zelf tussen de core en aluminium plaatje, maar die moet je (langzaam!!) los trekken als alle hoeken losgesneden zijn, de core kan je niet lossnijden.. als je het te snel doet ben je de lulLijm zit alleen in de hoeken.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
de ontkenningsfaseOp woensdag 14 februari 2001 20:01 schreef MR_WAZOO het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat uncappen, het scheelt volgens een maat van me inderdaad, maar kan iedereen zoiets doen of is dit een geval van tweakers only (ik ben geen tweaker, ik heb casemod van plakband en A4:)
Op woensdag 14 februari 2001 20:06 schreef victorb het volgende:
[..]
ja hoor met de bandschuurmachine
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
dan geloof je het niet. maar het is toch echt zo geweestWat de reactie hier boven betreft van 64C stressed en na de tijd 38 stressed zou ik maar niet geloven (of de 64C stressed was zonder koeler)
hey jij hier op tweakers? en toch maar je beestje overclockenOp woensdag 14 februari 2001 20:01 schreef MR_WAZOO het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat uncappen, het scheelt volgens een maat van me inderdaad, maar kan iedereen zoiets doen of is dit een geval van tweakers only (ik ben geen tweaker, ik heb casemod van plakband en A4:)
Ja die krijg je zeker, dus moet je zelf ff kussentjes maken. Das nog wel een heel gedoe hoor want je moet ze zo maken dat ze niet te groot zijn, maar ook niet te klein.. en de hoogte van de core meten is niet makkelijk... (is ie nu 2 of 3mmOp donderdag 15 februari 2001 10:09 schreef _JGC_ het volgende:
duron-effecten krijg met een uncapped K6 (of toch niet)
Verwijderd
die serverfarm staat wel in mijn kamerOp donderdag 15 februari 2001 13:01 schreef MR_WAZOO het volgende:
het uncappen van een k6 lijkt mij op zich wel te doen enzo, alleen dat is vind ik alleen nodig als je met een K6 in een stress temperatuuromgeving zit zoals een serverfarm..... voor de rest vind ik de koeling van me pc momenteel wel best en doe ik er niet veel aan.... ik ga binnenkort me TB 1000 wel goed koelen:)
vind ik meer ze geld waard
Die kan je schuren denk ik... Heeft geen kapje... Ik snap niet hoe AMD op het idee komt om een kapje te plaatsenOp donderdag 15 februari 2001 14:28 schreef 3DBlaster het volgende:
Kan dat ook met een IBM 6x86MX. Ik ben namelijk ziek en heb vandaag niets te doen.
Verwijderd
Verwijderd
dat is een bekent probleem als je schuurpapier met korelgrote 80 gebruikt je moet 120 hebben daar gaat het het beste meeOp vrijdag 16 februari 2001 20:20 schreef Maidonian het volgende:
Ik heb mijn Duuron ungecapd (dat groene ding eraf) en nu doet piept mijn compuret alleen maar?
Messchien het bios flashen?
Het schijnt als je de rest van het moederbordje meeschuurt dat het dan wel weer werkt.>:)Op vrijdag 16 februari 2001 20:20 schreef Maidonian het volgende:
Ik heb mijn Duuron ungecapd (dat groene ding eraf) en nu doet piept mijn compuret alleen maar?
Messchien het bios flashen?
Pak je rust!