Toon posts:

Lg o fPhilips

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

IK wil een plasma kopen nu zit ik zelf te kijken na de LG PC1RR od de philips 42PFP5332
nu word er van als over geschreven over deze twee, de een vindt het een goed plasma scherm de ander
weer minder als je na de test kijk van lg dan is het een redelijk scherm lees je reviews dan komt hij er
toch weer goed uit zeker als je naar de prijs kijk, welke van deze twee zouden jij mij aan bevelen even
niet naar het uiterlijk kijken dat is toch voor ieder anders.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-02 22:40

Nik

Ga zelf kijken in een winkel. En let een beetje op je spelling, hoofdletterd, interpuctie, want het is een zooitje zo. Ik hem moeite met het lezen van je (heel erg matige) topicstart. Zie ook Het algemeen beleid

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik ken die toestellen niet, maar ik kan je wel vertellen dat LG een onderdeel van Philips is.

Ik ga ook niet opzoek naar reviews, dat kan je zelf doen. Ik zou zeggen ga eens naar wat winkels toe, en ga eens kijken naar die 2. Zoals je al aangeeft, het uiterlijk is voor iedereen anders, maar dat is ook met beeld het geval.

In beide toestellen zit er een Philips scherm..

Ey!! Macarena \o/

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 00:48
Philips. Waarom? Het geeft mij gewoon een iets vertrouwder gevoel dan een 'Samsung' of een 'LG' (eigenlijk Goldstar). Hoelang maken die 2 anderen nou al TV's? Die anderen ontwikkelen ook wel TFTs enzo, LG zelfs samen met Philips, maar Philips zit toch al iets langer in het vak en ik heb bij Philips een wat degelijker gevoel. Net als bv. bij Panasonic. Ook al zitten er vaak dezeldfe onderdelen in, hetgeen er omheen gebouwd zit (voeding, kast, andere electronica) is toch ook belangrijk.
Net als met auto's. Koop je een Hyundai voor weinig met airco en alles erop en eraan of een Mazda die iets duurder is? Op zeker dat je met die Hyundai eerder bij de dealer staat.