Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Touch en bluetooth verbinding TomTom One

Pagina: 1
Acties:
  • 184 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijke een Touch van T-mobile gehaald en de hele zaterdag dit topic doorgewerkt. Problemen met de weer plugin opgelost, dus ik kan nu ook zien welk weer het in mijn dorp is.
Nu wil ik mijn TomTom One via bluetooth met de Touch verbinden. TomTom ziet de Touch wel, maar als ik op verbinden druk, dan krijg ik op mijn TomTom de mededeling:"De vereiste functies konden voor deze telefoon niet worden gevonden". Het zal toch niet zo zijn dat mijn TomTommmetje niet via de Touch kan werken? :(

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Waarom wil je een Bluetooth verbinding maken? Als je dit vertelt, kunnen we je misschien beter helpen.

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:45:
Waarom wil je een Bluetooth verbinding maken? Als je dit vertelt, kunnen we je misschien beter helpen.
Ik gebruik de bluetoothverbinding met de telefoon (voorheen 6230i) voor een gprs verbinding met de verkeersinformatie en andere PLUS-diensten van TomTom. Via mijn nokia werkte dat perfect.
(Ben overigens nieuw hier. Heb ik nou een hele nieuwe topic gestart? Ik wilde de vraag in het topic van de Touch bezitters hebben)

Ik heb het bericht opnieuw geplakt in de HTC Touch topic. Kan ik hem hier nog verwijderen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 12:22 . Reden: In foute topic geplaatst ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:16:
[...]

Ik heb het bericht opnieuw geplakt in de HTC Touch topic. Kan ik hem hier nog verwijderen?
Nope, dat kunnen modje alleen maar...

Voglende keer als er zo iets gebeurd, kan je een moderator attenderen op je fout door linksboven aan de Topic Report knop te gebruiken. Dan zien wij dat er 'actie' nodig is in dit topic.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.