Bij Mandrake 7.2 is er ook de installatie optie lnx4win. Hierbij hoef je geen aparte linux partitie aan te maken. Wat zijn jullie ervaring met deze installatie-methode???
Ik heb 't nooit gebruikt maar het zal heel waarschijnlijk het UMSDOS filesystem gebruiken en dat is *traag*
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Het lijkt me niet aan te bevelen. Wat hij dan doet is een apparte file maken (een hele grote) die speelt voor partitie. Als je dan windows wil formatteren dan is die file er ook af.
Gewoon een partitie aanmaken voor linux. Dat is gewoon de beste
Dat wilde ik dus ook doen, maar m'n schijf geeft wat problemen (zie hardware algemeeen, niemand antwoordt:()Op zaterdag 10 februari 2001 16:22 schreef Bart B het volgende:
Het lijkt me niet aan te bevelen. Wat hij dan doet is een apparte file maken (een hele grote) die speelt voor partitie. Als je dan windows wil formatteren dan is die file er ook af.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/123910
Je harde schijf bevat fouten, die zul je EERST moeten oplossen. Je moet niet proberen linux op een HD te installeren die crosslinked files e.d. bevat. De fouten zul je sowieso moeten verhelpen, of je linux nu wel of niet installeert en of je die nu wel of niet in apparte partities zet.
Niets voor niets hoor je vaak de kreet: "meer partities is meer plezier"
Aangezien je windows blijkbaar de HD verneukt heeft zal ik zeker linux niet op dezelfde partitie zetten.
/me heeft veel partities
Je harde schijf bevat fouten, die zul je EERST moeten oplossen. Je moet niet proberen linux op een HD te installeren die crosslinked files e.d. bevat. De fouten zul je sowieso moeten verhelpen, of je linux nu wel of niet installeert en of je die nu wel of niet in apparte partities zet.
Aangezien je windows blijkbaar de HD verneukt heeft zal ik zeker linux niet op dezelfde partitie zetten.
/me heeft veel partities
Is me ook al gelukt, met Norton Utilities... Nu heb ik een aparte Ext2. partitie gemaakt voor linux en hij draait prima!! (zit nu in linux):)Op zondag 11 februari 2001 00:28 schreef Zemanova het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/123910
/me heeft veel partities
Verwijderd
Heb je snel gedaan, dat had ik persoonlijk niet verw8.Op zondag 11 februari 2001 00:54 schreef EZ het volgende:
[..]
Is me ook al gelukt, met Norton Utilities... Nu heb ik een aparte Ext2. partitie gemaakt voor linux en hij draait prima!! (zit nu in linux):)
gefeliciteerd.
Verwijderd
En dat lukt je niet? Wat zijn de probs?Op zondag 11 februari 2001 11:06 schreef JJJ het volgende:
WOW! Ik ben nog steeds een half jaar bezig om mijn chelloaccount te laten werken onder Redhat 6....
Verwijderd
hmm probeer eens de netwerkkaart die je van chello hebt gekregen in die bak te duwen.
Ben hier 1 maand bezig geweest om erachter te komen dat het macadress fout was..
Ben hier 1 maand bezig geweest om erachter te komen dat het macadress fout was..
Dat internet ging echt probleemloos. Ik heb 2 NIC's erin zitten en hij herkende ze allebei goed. IP invoeren, DNS, Gateway (bij installatie zelf) en ik kon internettten.
Pagina: 1