Zoals de titel weergeeft heb ik een probleem dat mijn dynamische css sheet die gegenereerd wordt door PHP de waardes in de stylesheet wel doorgeeft maar niet toont op het scherm.
Bijv. Ik wil een dynamische achtergrond laden uit de mysql database of via een $_GET waarde dan gebruik ik het volgende
html:
php / css bestandje
Als ik het pad naar de afbeelding gewoon handmatig intyp dan laat hij de afbeelding / achtergrond juist tonen, maar als ik dus de variabele laat staan niet, terwijl deze wel gewoon goed geparst wordt! Voor de duidelijkheid: $_GET[afbeelding] is na het parsen dus wel gewoon goed gevuld....maar toont niks
Bijv. Ik wil een dynamische achtergrond laden uit de mysql database of via een $_GET waarde dan gebruik ik het volgende
html:
HTML:
1
| <link rel='stylesheet' href='css/main.php' media='screen' type='text/css'> |
php / css bestandje
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| <? header('Content-type: text/css'); echo" ect... #divbackground { width:551px; height:284px; background: url(pad/naar/afbeelding/$_GET[afbeelding]) center center; } etc... "; ?> |
Als ik het pad naar de afbeelding gewoon handmatig intyp dan laat hij de afbeelding / achtergrond juist tonen, maar als ik dus de variabele laat staan niet, terwijl deze wel gewoon goed geparst wordt! Voor de duidelijkheid: $_GET[afbeelding] is na het parsen dus wel gewoon goed gevuld....maar toont niks