[Sandra 2007 pro] Mobo en Cpu temp omgedraaid

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tiberium
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-04-2025

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Sandra haalt de waardes van mobo en cpu temp door elkaar in mijn geval. Heb een asus Crosshair mobo met Amd 64 x2 4000+ (@2600 mhz). Pc probe geeft wel correcte waarden aan. Ik weet dat sandra ze omdraait omdat de mobo temp varieert bij OC'en en de CPU temp gelijk blijft op 35graden. Dat slaat nergens op, bovendien voel ik met mijn hand dat de heatsink van cpu veel warmer is dan 35 graden.

De waarden van PCprobe komen exact overeen met bios. ook nog eens.... sandra zit er dus naast. Iemand een idee? Heb uiteraard meest recente versie van bios en sandra en drivers dus alvast bedankt voor die suggestie :)

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Verwijderd

Nou als je dit weet kun je er toch gewoon rekening mee houden? Het is niet dat het persee opgelost moet worden omdat je pc anders niet werkt.

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:29:
Nou als je dit weet kun je er toch gewoon rekening mee houden? Het is niet dat het persee opgelost moet worden omdat je pc anders niet werkt.
Volgens mij verschilt jouw beeld over welke zaken op dit forum besproken moeten worden nogal met het mijne...

"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:29:
Dit is toch niet de oplossing waar de TS om vraagt?

Ik zou even je OS eraf flikkeren en er opnieuw opzetten, misschien heb je ergens een bug zitten.

En meest recent is ook niet altijd even geweldig met progies, misschien de vorige instaleren, nieuwen zijn nieuw en nieuw werkt niet altijd meteen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 15:36 ]

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Ik vind dat een nogal radicale oplossing... heb ook alleen maar problemen met Sandra wat dit betreft, dus reinstall O/S vind ik nogal veel werk, toch bedankt voor je suggestie.
Is er niemand anders die dit probleem kent en het heeft opgelost?

• Tiberium

Tiberium

/w Flux-Capacitor

Topicstarter
Schopje

Verwijderd

Mijn eigen ervarig is dat tempsensors en software soms gewoon fouten maken.
ITE Smartguardian en Everest deden het bij mij ook, onder Vista èn XP.

• thenapster
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06-2025
hallo, dit heb ik helaas ook bij mijn computer, niets aan te doen. Mischien contact opnemen met de makers van het programma.

Groetjes Dirk
Pagina: 1