"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Nou als je dit weet kun je er toch gewoon rekening mee houden? Het is niet dat het persee opgelost moet worden omdat je pc anders niet werkt.
Volgens mij verschilt jouw beeld over welke zaken op dit forum besproken moeten worden nogal met het mijne...Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:29:
Nou als je dit weet kun je er toch gewoon rekening mee houden? Het is niet dat het persee opgelost moet worden omdat je pc anders niet werkt.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Verwijderd
Dit is toch niet de oplossing waar de TS om vraagt?Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:29:
Ik zou even je OS eraf flikkeren en er opnieuw opzetten, misschien heb je ergens een bug zitten.
En meest recent is ook niet altijd even geweldig met progies, misschien de vorige instaleren, nieuwen zijn nieuw en nieuw werkt niet altijd meteen.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 15:36 ]
Ik vind dat een nogal radicale oplossing... heb ook alleen maar problemen met Sandra wat dit betreft, dus reinstall O/S vind ik nogal veel werk, toch bedankt voor je suggestie.
Is er niemand anders die dit probleem kent en het heeft opgelost?
Is er niemand anders die dit probleem kent en het heeft opgelost?
Schopje
Verwijderd
Mijn eigen ervarig is dat tempsensors en software soms gewoon fouten maken.
ITE Smartguardian en Everest deden het bij mij ook, onder Vista èn XP.
ITE Smartguardian en Everest deden het bij mij ook, onder Vista èn XP.
hallo, dit heb ik helaas ook bij mijn computer, niets aan te doen. Mischien contact opnemen met de makers van het programma.
Groetjes Dirk
Groetjes Dirk
Pagina: 1