Kan iemand mij nou zeggen wat de beste AV-programma voor gamers is? Zeg dan ook gelijk wat de beste firewall voor gamers is. Veel mensen praten over AVG free, die volgens anderen weer geen bepaalde trojans tegenhoud. Ik heb hier zelf NIS07 liggen, die volgens velen veel te veel geheugen etc gebruikt. Kan iemand mij raad geven? (Gratis versie)
Verwijderd
Ik zou toch maar bij AVG blijven.
Het programma is redelijk licht voor je PC. ( waarschijnlijk
)
Tevens houdt het de meeste trojans wel buiten. Ik gebruik het programma nu al een jaar. Nooit een probleem/trojan mee gehad! ( volgens AVG dan
)
Het programma is redelijk licht voor je PC. ( waarschijnlijk
Tevens houdt het de meeste trojans wel buiten. Ik gebruik het programma nu al een jaar. Nooit een probleem/trojan mee gehad! ( volgens AVG dan
anti virus? NOD32, no doubt...
*insert signature here
Beste 'Anti-virus voor gamers'?
Tijdens het gamen schakel je zoiets toch gewoon tijdelijk uit... zo heb je altijd de beste performance
Tijdens het gamen schakel je zoiets toch gewoon tijdelijk uit... zo heb je altijd de beste performance
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Het is niet eens specifiek het uitschakelen van de antivirus voor performance. Heb nu al 2 Vista pc's staan met daarop Panda 2007 die er voor zorgt dat Command & Conquerer eruit klapt na 5 minuten... dus een licht AV programma zoals AVG, NOD32, AntiVir is inderdaad best interessant om te overwegen.
Asrock 775DualVSTA-C2D6600-1GB-1,2TB-X800AIW
Als je even had gezocht had je gezien dat er in Beveiliging & Virussen voldoende topics over dit onderwerp lopen. Kijk daar eens rond naar wat men van bepaalde scanners vindt en bepaal zelf welke geschikt is voor jou. Dat is namelijk afhankelijk van meerdere factoren en alleen jij kan beoordelen welke je het beste vindt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()