i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Netjes gedaan, maar om er nou een topic over te openen. Kan je beter ff posten in het kleine mod topic.
Ziet er erg goed uit. Ikzelf zou zo'n resultaat nooit kunnen halen, omdat ik bijna mijn hele kast heb volgebouwd met lampjes die vervolgens nooit aanstaan
. Daar komt ook nog eens bij dat mijn kast zo vaak open moet om onderdelen te vervangen dat het geen eens nut heeft om 2 uur lang alle kabels weg te stoppen, want 20 minuten later moet alles toch weer los
had je je lenzen wel in?
Het stuk bij de 5" sloten, vind ik niet netjes gedaan.
Het mooiste vind ik de kabels naar boven ( naast de voeding ) wegwerken, zodat verder in je kast geen kabel bundels/propen onstaan.
En die bay he,, die hoort niet zo
Het stuk bij de 5" sloten, vind ik niet netjes gedaan.
Het mooiste vind ik de kabels naar boven ( naast de voeding ) wegwerken, zodat verder in je kast geen kabel bundels/propen onstaan.
En die bay he,, die hoort niet zo
Dit kan gerust in kleine modjes, ook al is het netjes, een apart topic is niet nodig lijkt me.
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()