Toon posts:

Windows 2003 CD kapot, hoe kom ik aan een nieuwe?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Del SC430 server staan met windows 2003 SBS standard licentie, ik heb er de cd's bij gekregen maar de cdrom speler heeft direct tijdens de installatie mijn cd om zeep geholpen. hoe kan ik zo snel mogelijk aan een cd komen? een tweaker die me wil helpen?

Ik moet deze server komende maandag weer hebben draaien en ik zou zo niet weten hoe me dat gaat lukken. dit is dus geen verzoek tot warez maar een nieuwe kopie van de cd oid. foto's van orginele cd/licentie evt mogelijk.

Het gaat dus om Windows 2003 sp1 Small Business Edition UK CD1.

hartelijk dank,
Theo.

msn: doemaargewoon@het.forum

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 18-08-2007 20:29 ]

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je een geldige licentie hebt dan kan je toch perfect de ISOs via minder legale wegen ophalen? En je contacteert MS voor een nieuwe CD, die ze dan opsturen?

[ Voor 26% gewijzigd door Borromini op 18-08-2007 20:19 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
ik kan alleen de betreffende cd's niet echt vinden via de minder legale manier.. ben niet echt heel bekend met minder legale software.. doe alles legaal hier :?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Media kit bestellen bij Microsoft, of via de reseller die je SBS verkocht heeft? GoT is overigens niet de plaats om zo'n cd vandaan te halen. Er rust copyright op, en dat omzeilen doen we hier niet aan.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:21:
ik kan alleen de betreffende cd's niet echt vinden via de minder legale manier.. ben niet echt heel bekend met minder legale software.. doe alles legaal hier :?
Waar het MS om gaat is niet of je media (il)legaal zijn, wel of je hen betaald hebt voor hun software en licenties.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Borromini schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:38:
[...]

Waar het MS om gaat is niet of je media (il)legaal zijn, wel of je hen betaald hebt voor hun software en licenties.
dat was me al duidelijk, het probleem waar ik mee zit is dus dat ik zo snel geen cd van MS kan krijgen en de server toch echt maandag weer moet draaien. als ik dus via een kopie een tijdelijke oplossing heb ik ik al dolblij. een nieuwe cd via MS bestellen kan dus daarna wel.

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Illegale downloaden en installeren, tijdens updaten komt MS erachter dat de mogenlijk illegaal is. Nummer (zijkant kast) die je hebt invoeren via de keychanger en verder updaten.

Maandag een nieuwe cd bestellen....

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10
En je hebt geen MSDN account op werk?
Pagina: 1