Ik heb vandaag mijn nieuwe scherm binnengekregen, na alles aangesloten te hebben (via DVI) zag het beeld er in 1920x1200 er perfect uit.
Na ongeveer een half uur werken ziet het beeld er echter zo uit:
Maak eens even een fatsoenlijke thumbnail met een link naar de grote. Een plaatje van 4 megapixel ter grootte van bijna 2.5MB is niet echt geschikt voor iedereen. Zelfs al is de breedbanddichtheid in NL vrij groot
Ik heb geprobeerd de resolutie te veranderen, het scherm op een andere machine aangesloten, verschillende DVI kabels geprobeerd en verschillende refresh rates geprobeerd... niets helpt... het beeld blijft er heel vreemd uit zien.
Ik begin dus ernstig het vermoeden te krijgen dat dit scherm defect is
[Edit]
Zelfs in het bios ziet het beeld er raar uit
Na ongeveer een half uur werken ziet het beeld er echter zo uit:
Maak eens even een fatsoenlijke thumbnail met een link naar de grote. Een plaatje van 4 megapixel ter grootte van bijna 2.5MB is niet echt geschikt voor iedereen. Zelfs al is de breedbanddichtheid in NL vrij groot
Ik heb geprobeerd de resolutie te veranderen, het scherm op een andere machine aangesloten, verschillende DVI kabels geprobeerd en verschillende refresh rates geprobeerd... niets helpt... het beeld blijft er heel vreemd uit zien.
Ik begin dus ernstig het vermoeden te krijgen dat dit scherm defect is
[Edit]
Zelfs in het bios ziet het beeld er raar uit
[ Voor 21% gewijzigd door Ultraman op 18-08-2007 22:32 ]
<signature/>