[NFS-U2] Full profile gezocht

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey iedereen, ik begin maandag een kleine (6 man) lan party en we willen ook even racen. We hebben allemaal NFS-U2 en dat werkt ook prima over LAN maar we hebben allemaal zo'n leeg profile waardoor we maar 6 banen kunnen kiezen, 10 auto's zonder upgrade.

Dat is niet zo relaxed want we willen natuurlijk het beste gebruiken op de leukste banen. Maar hoe kan je hier omheen? Ik had via knip en profile creator gedownload maar die lijkt niet goed te werken.

Hebben jullie nog tips om dit wat snel te doen ipv de career mode te doorlopen.

[ Voor 2% gewijzigd door Fuelke op 19-08-2007 14:31 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-11 11:55
Download gewoon ff een full save game eentje die helemaal is uitgespeelt

[ Voor 90% gewijzigd door Xcist op 18-08-2007 19:58 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Tikje naar SPV :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Misschien kan je hem zelf hosten, op die site zijn namelijk ook andere illigale dingen te vinden

Ajb ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Fuelke op 19-08-2007 14:29 ]

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-11 19:45

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey bedankt voor de reply's. Ik heb al een 100% save game gevonden. Alleen is het jammer dat we die profile namen niet kunnen veranderen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps