Geachte mede mensen,
ik heb pas geleden windows vista geinstaleerd dik tevreden er mee.
Maar ik heb 1 probleem,alle drivers zijn geinstaleerd.Maar als ik een spel wil opstarten of 3d mark of zelfs aqamark,Dan gaat me beeld flikkerenen dan krijg ik allemaal zwart wit en grijze lijnen door me beeld.Wat ik niet had met windows xp.
Ook als ik mijn resolutie wilt veranderen naar bijv een hogere resolutie of een lagere dat maakt niet uit.Dan doet mijn beeld precies het zelfde dan gaat die ook flikkeren.
Dus dan moet ik mijn computer opneiuw opstarten.Voordat alles weer op standaartw aarde staat.
mijn resolutie staat nu op 1440*900.(op andere waarde gaat die niet).
Wat ik gedaan heb om te verhelpen:
Ik heb de drivers gewist met Driver cleaner pro.(ook in veilige modus),Maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb de force ware drivers gebruikt van guru3d.com en ook de officiele drivers van nvidia home page.
Ik nieuwe monitor drivers geinstaleerd maar dat geeft ook geen effect.
Ik heb ook op google gezocht en hier op de fora maar ik kom er niet uit.
En wat is precies v sync dat vond ik ergens dat het er mee te maken kon hebben .
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,ik kom er echt niet meer uit.
Sorry voor de mogelijke schrijf fouten .Ben een beetje dyslecties.
ik heb pas geleden windows vista geinstaleerd dik tevreden er mee.
Maar ik heb 1 probleem,alle drivers zijn geinstaleerd.Maar als ik een spel wil opstarten of 3d mark of zelfs aqamark,Dan gaat me beeld flikkerenen dan krijg ik allemaal zwart wit en grijze lijnen door me beeld.Wat ik niet had met windows xp.
Ook als ik mijn resolutie wilt veranderen naar bijv een hogere resolutie of een lagere dat maakt niet uit.Dan doet mijn beeld precies het zelfde dan gaat die ook flikkeren.
Dus dan moet ik mijn computer opneiuw opstarten.Voordat alles weer op standaartw aarde staat.
mijn resolutie staat nu op 1440*900.(op andere waarde gaat die niet).
Wat ik gedaan heb om te verhelpen:
Ik heb de drivers gewist met Driver cleaner pro.(ook in veilige modus),Maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb de force ware drivers gebruikt van guru3d.com en ook de officiele drivers van nvidia home page.
Ik nieuwe monitor drivers geinstaleerd maar dat geeft ook geen effect.
Ik heb ook op google gezocht en hier op de fora maar ik kom er niet uit.
En wat is precies v sync dat vond ik ergens dat het er mee te maken kon hebben .
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,ik kom er echt niet meer uit.
Sorry voor de mogelijke schrijf fouten .Ben een beetje dyslecties.