Asus Laptop F5R-AP076A-A en Windows XP

Pagina: 1
Acties:
  • 295 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Een vriend van me heeft een Asus F5R-AP076A-A gekocht via Salland Automatisering. Productdetails op http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=34154.

In elk geval, op deze laptop, zoals op veel laptops tegenwoordig, stond standaard Windows Vista geïnstalleerd. Echter is hij niet erg gecharmeerd van Vista en heeft hij XP erop gegooid. Alleen kwam hij er toen achter dat de driver-cd alleen voor Vista is.

Nu is zijn vraag hoe hij aan drivers komt voor:
  • de ingebouwde webcam (1.3 Mega Pixel web camera);
  • de ingebouwde bluetooth device (Bluetooth module v2.0+EDR (BTO option));
  • en de ingebouwde audio (Built-in Azalia compliant audio chip, with 3D effect & full duplex (ALC 660D); SoundBlaster Pro Compatible).
In combinatie met Windows XP Professional. Ik heb ook even een snelle zoektocht op Google gedaan, maar kon het niet vinden, en ik vertrouw hem ook wel op zijn zoekkunsten. Maar misschien heeft iemand hier ervaring mee?

P.S. De drivers meegeleverd en op de website werken dus niet.

[ Voor 3% gewijzigd door ralphje op 18-08-2007 16:39 ]

Geniet, maar surf met mate!

Verwijderd

http://www.asustreiber.de

Hier staan zowat alle Asus drivers normaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 16:40 ]

• ralphje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

ralphje

Hey, it's me!

Topicstarter
Nou daar had hij wat aan. Alleen de webcam is hij nog mee aan het klooien, maar dat lukt hem ook wel :) Bedankt namens hem

Geniet, maar surf met mate!

Verwijderd

Als hij een Bison Cam heeft ... die staat niet op de site maar ik heb hem bij mij wel werkend gekregen.
Ik weet niet meer precies waar ik de driver vandaan gehaald heb, maar ik wil hem wel even hosten als het nodig is.

Laat maar iets weten ;)

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:15
Asus heeft neiuwe modellen ingevoedr, en met een snelle search kom ik er achter dat de F5R wel veel heeft van een A6R, de laatste letter is gelijk gebleven, zo zijn veel A6x hernaamd naar F3x of F5x, mn A6T is er dan nu (niet in NL helaas) als F3T. Een kijkje op de Support site van Asus bij de A6R (serie is A6000) is ook een optie voor de cam.