Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer
Ja, is dat normaal bij die koeler? Begrijp er niks van. SorryTEAMIKKE schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:27:
Heb je ook een vraag of was het alleen een mededeling?
Toen heb ik de verstevigingsbeugel er maar uitgezaagd met een ijzerzaag.
Oftewel, waar een wil is is een weg
Bij mij past hij er perfect op alleen kan de kast nooit meer dichtdoen. Echt voel me nu zo dom.lordsnow schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:31:
Ik heb laatst een Tunig Tower 120 geplaatst in mijn kast (Antec AMG 660). Deze bleek ook te hoog - hij paste niet onder de verstevigingsbeugel van de kast die van voren naar achter loopt.
Toen heb ik de verstevigingsbeugel er maar uitgezaagd met een ijzerzaag.
Oftewel, waar een wil is is een weg
Even de maat opgemeten (iets wat ik eerder had moeten doen), het blijkt dat de kast van mij pa 18cm is in de breedte en de andere computers in huis 20 cm (amen).
[ Voor 27% gewijzigd door isomis op 18-08-2007 16:36 ]
Minder hoge koeler halen, dan. Of een bredere kast. Ff de winkel bellen, vragen of ze de koeler willen ruilen?isomis schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:33:
[...]
Bij mij past hij er perfect op alleen kan de kast nooit meer dichtdoen. Echt voel me nu zo dom
... of een gat maken in het zijpaneel
[ Voor 6% gewijzigd door lordsnow op 18-08-2007 16:39 ]
lol koelpasta is gebruikt, echt kut. Denk niet dat je hem dan kan ruilen. Heb de leverancier een heel lief mailtje gestuurd of ik hem kan ruilen.lordsnow schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:37:
[...]
Minder hoge koeler halen, dan. Of een bredere kast. Ff de winkel bellen, vragen of ze de koeler willen ruilen?
... of een gat maken in het zijpaneel
[ Voor 9% gewijzigd door isomis op 18-08-2007 16:52 ]
Eventueel de koelpasta van de nieuwe koeler weer bij de oude doen. Dan is alvast de oude weer compleet en hoef je alleen een tubetje pasta te scoren (of je open tubetje gebruiken).isomis schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:47:
[...]
lol koelpasta is gebruikt, echt kut. Denk niet dat je hem dan kan ruilen. Heb de leverancier een heel lief mailtje gestuurd of ik hem kan ruilen.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()